ויראלי

חצרוני כותב צוואה: אלו ההצעות המפתיעות שקיבל

פרופ' אמיר חצרוני הידוע באמירותיו מעורר המחלוקות התייעץ עם עוקביו בטוויטר למי להוריש את כספו לאחר מותו וזכה למגוון הצעות מעניינות: "ריאליטי- היורש של חצרוני", "ריאליטי- היורש של חצרוני"
מערכת ice |  1
אמיר חצרוני (צילום באדיבות המצולם)
פרופ' אמיר חצרוני שידוע כי מי שאינו מקפיד על תקינות פוליטית, סיפק הבוקר (רביעי) התבטאות מעוררת מחלוקת נוספת, במהלכה הביע תהיות לגבי ירושתו בהתחשב בעובדה שאין לו ילדים.
"תרשו לי לשתף אתכם בדילמה. אני כבד במצלצלים כי נולדתי למשפחה אירופאית שורשית וקמצנית שידעה איך להשתמש בקונדום. אין ילדים ולא יהיו, כי מקומם הטבעי של ילדים הוא בנגלדש. השאלה: לאן ילך הכסף? הגיוני להוריש ל-BDS, אבל מה ייצא לי מזה? אולי אפתח מכרז שמי שייתן לי בחייו יקבל אחרי מותי?" צייץ.
 
עוקביו לא נותרו אדישים והגיבו בדרכים שונות. " ריאליטי- היורש של חצרוני. מתמודדים מכל הארץ ומכל העדות יעברו שלל משימות מגוונות להוכיח מי מבניהם הכי ראוי לרשת אותך" הציע אחד הגולשים.
אחר כתב: "אני מציע שבכסף הזה תתרום להקדש שייוחד לבניית מוזיאון ע"ש פרופ' חצרוני ותיעוד מורשתו. אני מדמיין אולם כניסה גדול למוזיאון עם דמות הולוגרמית שמקריאה מהטקסטים שלך. ואז לפתע שולחן הולוגרמי עף מהצד. יקר אבל שווה, ואתה כבר מת אז מה אכפת לך...".
 
משתמש נוסף צייץ: " אני מאוד בעד הרעיון של הפיכת הירושה שלך למקור הכנסה. תן על זה תשואה גבוהה (בשקלול המס כמובן) ותקבל הכנסה גבוהה יחסית בחיים. אפשר לדבר על זה, אסביר לך איך לעשות את זה".
גולשת אחרת הגיבה: " להקים כפר או יישוב שבו תתגורר רק עם אנשי אצולה אירופאיים ששותפים לדעותיך הנון קונפורמיסטיות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בנה של דורה, סול, היה חבר במועצת המנהלים של קרן "אלקור"
    אני 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנה של דורה, סול, היה חבר במועצת המנהלים של קרן "אלקור" להארכת חיים (רוב האנשים הנמצאים בהקפאה קריוגנית הוקפאו על ידי אלקור ומאוחסנים במתקנים שלהם). בשנת 1987 בגיל 84, חלתה בדלקת ריאות ממנה לא הצליחה להתאושש. כשנראה היה כי המוות קרב, היא הובאה למתקני אלקור כדי שיוכלו להקפיא אותה מיד לאחר מותה. הם אכן עשו זאת, אך ללא נוכחות רופא. כאשר חוקר מקרי מוות בדק את הגופה, בתחילה פסק כי מתה מדלקת הריאות, אך לאחר מכן חזר בו ופסק כי דורה קנט נרצחה. אנזימים מסוימים שנמצאו בגופה הביאו אותו למסקנה כי היא עוד הייתה בחיים כשהתחילו להקפיא אותה. חלק מחברי אלקור נעצרו, אבל בסופו של דבר, כולם יצאו נקיים מהסיפור. כזכור, מדובר באנשים עשירים מאוד.
    סגור