ויראלי

מורן אטיאס בפעם הראשונה בביקיני: "התביישתי להיות סקסית"

הדוגמנית הבינלאומית בת ה-41 עלתה לראשונה על בגד הים הזעיר ושיתפה את עוקביה בתחושה לעשות זאת: "מאז שהתפרסמתי אם הייתי מעזה ללכת לים זה היה רק בבגד ים שלם. האמת שמגיל 20 ככה לא הייתי הולכת לחוף הים בישראל"
מערכת ice | 
מורן אטיאס (צילום יחצ-רפי דלויה)
זה לא דבר טריוויאלי לראות אישה בחודש השישי להריונה בביקיני, על אחת כמה וכמה כשמדובר באחת הדוגמניות המובילות בישראל. אבל מורן אטיאס החליטה לחשוף את הכל בפוסט ותמונות באינסטגרם ובפעם הראשונה מצטלמת בהופעה שכזו.
אטיאס כתבה: "מאז שהתפרסמתי אם הייתי מעזה ללכת לים זה היה רק בבגד ים שלם. האמת שמגיל 20 ככה לא הייתי הולכת לחוף הים בישראל, הרגשתי חשופה והתביישתי להיות סקסית. גם לא רציתי את השוואות של איך ״מורן אטיאס״ באמת נראית. אז שנים הייתי רואה את חוף הים הומה באנשים כשאני משקיפה מחדרי במלון".
 
עוד הוסיפה: "ובחופשות הייתי מעזה אבל רק עם בגד ים שלם שהרגיש כמו מסתור יחסי ולפחות מטשטש את הקציצות והבטן שתמיד הייתה קצת מלאה בהשוואה לנשים בתחום שלי. לא הייתה אף פעם בעיית אכילה אבל בהחלט דאגתי להסתיר ולהסתתר. ברור לי היום שהכל היה רק בראש שלי אבל לפעמים הקולות של החוץ משתטלים על המוח. והנה עכשיו אני בת 41 עם ביקיני ובטן לגמרי בחוץ. ולא סתם בטן.. בטן שמגדלת חיים".
 
לסיום הסבירה: "אני מתרגשת ומשתפת עבור כל אותן בנות שמרגישות שהן לא רוצות לאכזב דימוי, ציפייה, חברה-לשחרר !! לא לשחרר שליטה כמו שתמיד מצפים מאיתנו אלא לשחרר מהאפקט. לא להקשיב למוח אלא למה שלך עושה טוב בלב. להקשיב ללב ולתחושות הבטן, היא יודעת מה טוב לך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה