תיירות

מזמינים חופשה? האפליקציה הזאת תקל עליכם את ההזמנה

היישומון חושף מידע שלם ומקיף על אטרקציות וחוויות בוטיק, ומאפשר להזמין באישור מיידי ומבעוד מועד את האטרקציות והחוויות בהתאם לחופשה המתוכננת, או לקראת הבילוי הזוגי/משפחתי
מערכת ice | 
חופשה (צילום freepik)
bookit מספקת נוחות משתמש גם למפעילי אתרי הבילויים על ידי ניהול ושליטה בתכנים, בתמונות, בשעות הפתיחה בוויסות תנועת המבלים על בסיס סלוטים (חלונות זמן), בנוסף לכלים דיגיטליים שיאפשרו את קידום האטרקציה בפלטפורמות דיגיטליות של התיירים עצמם וגופי תיירות נוספים.
הפיתוח החדש עליו שקדו בשנה האחרונה ייצר ממשק ומערכת חכמה המתאימה לאטרקציות מוכרות, לצד מקומות בוטיק שנמנעו מחשיפה רחבה ואשר טרם נחשפו עד היום לציבור הרחב. האפליקציה מציעה גם פינות חמד נסתרות ולא שגרתיות.
 
האפליקציה מציעה: חוויות בוטיק כדוגמת: סדנאות וסיורים ייחודיים, קטיף גוג'י ברי, חוויות חקלאיות ייחודיות, סיורי שקיעה סדנת אומנות מהטבע, טיולי כרכרות ועוד. הזמנת אונליין המונגשת בצורה נוחה: סינון לפי מחירים, בחירת אזור או עיר, תקציב, בחירת הזמן המתאים, תכנון לפי אופי הפעילות ואופי הרכב המטיילים (משפחה, זוגות או חברים) אפליקציה מאפשרת לדעת את כל הפרטים מראש, ללא אותיות קטנות, לשריין מקום ובכך להבטיח את הכניסה ולחסוך תורים. פריסה ארצית – מדן ועד אילת 
לדבריה של המנכ"לית כרמית דותן: "bookit היא אפליקציית האטרקציות המקיפה בישראל שמאפשרת לכל צרכן לטייל בכל רגע נתון ברחבי הארץ וליהנות משלל אטרקציות וחוויות שונות ומיוחדות. עד היום התייר הממוצע בעולם הדיגיטל ביצע הזמנה מראש  בעיקר למרכיב הלינה בחופשות בישראל. בנינו מוצר המעניק חוויה משלימה למטייל המעניק לו כלים להשלמת החוויה המשפחתית/אישית 'מבלי לשבור את הראש' איפה ומתי לצאת לבלות במהלך החופשה, ללא המתנה בתור ובעיקר אנו מציעים לו חוויה אחרת ושונה".
עוד הוסיפה דותן כי היא מאמינה שהדרך הטובה ביותר להכיר את ישראל היא דרך הרגליים, ואת זה ניתן לעשות על ידי הנאה וכיף דרך אותן חוויות ייחודיות שמותאמות לכל אחד. "הטכנולוגיה והחדשנות שפיתחנו משרטטת מפה של ישראל דרך האתרים הכי ייחודיים וסודיים הן ברמת החדשנות והן ברמת חווית המטייל, דבר שעשוי לשדרג למשתמש את חווית הבילוי וההנאה".
בהמשך מתכננת הקבוצה כחלק ממנועי הצמיחה של bookit להרחיב את שירותיה ולהציע בחודשים הקרובים ממשק חדשני למארגני קבוצות תיירות גדולות בישראל ומחו"ל, ובנוסף להציע את כלל האטרקציות והחוויות גם לתיירים מחו"ל כאשר האפליקציה תתורגם לשפות נוספות במהלך 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה