ויראלי

יועז הנדל הודח מהמפלגה ועוקץ את סער על 2014

אושיית הרשת יבגני זרובינסקי הוציא משר התקשורת יועז הנדל עקיצה לא אופיינית נגד יו"ר מפלגת תקווה חדשה גדעון סער: "המילה קומבינה ישר מתקשרת לי עם הליכוד, כמו שאני אגיד 2014, מי עולה לכם בראש?"
מערכת ice | 
יועז הנדל (צילום אתר הכנסת)
שר התקשורת, יועז הנדל, עוקץ היום (שלישי) את שר המשפטים ויו"ר תקווה חדשה, גדעון סער, בכל הקשור לפרשה לכאורה נגדו שרצה ברשתות החברתיות סביב סיבת התפטרותו בשנת 2014.
כזכור, לאחר החיבור בין מפלגתו של שר הביטחון בני גנץ ובין מפלגתו של סער תקווה חדשה לקראת הבחירות, נשארו חברי מפלגת "דרך ארץ" וביניהם יועז הנדל בחוץ. העקיצה לא איחרה לבוא, והפעם בכל הקשור לקמפיין הרשת סביב שר המשפטים "למה גדעון סער התפטר ב-2014", וחשדות לכאורה בפלילים. נדגיש: לכאורה, שכן היועץ המשפטי לממשלה, מנדלבליט, כבר בסוף 2021 הגיב על כך במכתב בו הבהיר: "לאחר בחינת הפניות המבקשות לפתוח בחקירה פלילית נגד השר סער מסיבות שונות, דעת כל גורמי המקצוע הייתה כי אין בהן ממש".
היום בכנס "תרבות השיח" 2022 - בין חופש הביטוי לשיח פוגעני שהתקיים במוזיאון "אנו" בתל אביב, נשאל הנדל על ידי אושיית הרשת יבגני זרובינסקי אם יש "קומבינה לסיבים" וענה כי "זה לא כמו בליכוד", והסביר את דבריו: "פשוט המילה קומבינה ישר מתקשרת לי עם הליכוד". אבל שר התקשורת לא עצר בכך, והוסיף גם עקיצה למי שהוביל את המפלגה בה היה נוכח עד לפני כמה ימים: "כמו שאני אגיד 2014, מי עולה לכם בראש?".
יותם זמרי שהיה ליד זרובינסקי באירוע, אימת את דבריו וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "וואלה, הייתי שם רגע אחרי, אמרתי ליועז שלקח לו ארבע שניות עם יבגני להגיד "ליכוד", הוא ענה לי שזה כי יבגני אמר לו את המילה קומבינה, ואז הוסיף ושאל אותי "מה עולה לך בראש כשאתה חושב על 2014". הקיצר קרה, אפילו פעמיים".
מטעמו של יועז הנדל נמסר: "קשקוש. לא הבינו מה שאמר".
 
המשך השיח בין יגבני זרובינסקי ליועז הנדל. צילום: טוויטר
שר התקשורת בבשורה למאות אלפי ישראלים: הסיבים האופטיים בדרך
משרד התקשורת בניצוחו של יועז הנדל הכריז הבוקר על רפורמה נוספת בדרך לפרישת רשתות התקשורת החדישות ביותר עבור אזרחים ישראלים רבים ככל הניתן: הבוקר חתם הנדל על ההחלטה להפחית באופן משמעותי את התעריפים עבור חברות פרטיות לפרישת תשתיות סיבים אופטיים לפריפריה תוך שימוש בתשתיות הקיימות של בזק באזורים שהוגדרו כאזורי תימרוץ.
עד כה, חברות כגון פרטנר, סלקום ואחרות שרצו לפרוש סיבים אופטיים ליישובים מרוחקים נאלצו לשאת בהוצאות הכבדות של חפירות ליצירת תעלות שבהן יעברו הכבלים לאותם יישובים, או תשלום גבוה למדי לבזק עבור שימוש בתעלות שלה. התעריף עמד על 409 שקל לק"מ עבור גישה לקנה ו-501 שקל לק"מ עבור "סיב אפל" – כלומר 'חכירה' של רוחב פס פנוי בתוך תשתית סיבים קיימת של בזק שאינו מנוצל.
כעת, חתך הנדל את התעריפים הללו ב-74.3% עבור הגישה לקנה ו-61.5% עבור "סיב אפל". המטרה היא להוזיל את העלויות עבור חברות שרוצות להשתמש בתשתית קיימת של בזק לפרישת סיבים אופטיים לאזורים שבהם בחרה בזק עצמה שלא לספק את השירות.
"המשימה שלנו היא לחבר את ישראל בכל מקום", מסר השר הנדל. "פריסת אינטרנט מהיר בנגב, בגליל ובשדרה המזרחית צריכה להיות מובנת מאליה. לשם כך החלטתי להפחית את התעריף של שימוש בתשתיות בזק, מהלך שיחזק את הכדאיות הכלכלית של החברות המתחרות לפרוס באזורי התמרוץ מוקדם מהצפוי ויעודד תחרות. היום כבר מבינים את החשיבות של נגישות לסיבים האופטיים לצמצום פערים בין פריפריה למרכז".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה