ויראלי

החשפניות השתלטו על הסאבווי: מסיבת בריכה פרועה ברכבת התחתית

הרכבת התחתית של ניו יורק כבר ראתה הרבה דברים מוזרים, אבל לא כזה דבר: נוסעים תמימים הופתעו למצוא את עצמם בתוך מסיבת פראית ומתודלקת אלכוהול, כולל בריכת מים מתנפחת ונשים חצי עירומות מבצעות ריקודי "טוורקינג" חושניים. לצלילי המוזיקה הפרועה התפשטו והצטרפו גם חלק מהנוסעים
מערכת ice | 
מסיבת חשפנות בסאבווי בניו יורק (צילום טוויטר)
מסיבת הטוורקינג הזו ברכבת התחתית של ניו יורק ירדה מהפסים. רוב הנוסעים ניסו להישאר מהוגנים כאשר חבורת נשים שתויות, לבושות ביקיני בלבד קפצו והתנועעו במהלך מסיבת בריכה מאולתרת שנערכה בתוך קרון רכבת.
"WTF, מה קורה כאן?", שאל צופה המום בטוויטר מתחת לקליפ ויראלי של הנשים הרוקדות, כשהן מציעות "ריקודי ברכיים" (לאפ-דאנס) ומחלקות משקאות חריפים לנוסעי הרכבת התחתית במהלך הנסיעה האחרונה בשעות העומס.
כשהנשים האלמוניות הללו נחו מטלטול איבריהן, הן החליקו את גופן בתוך הבריכה המתנפחת בצורת מגלשת Slip 'N Slide שהוצבה על רצפת הרכבת ומולאה בעזרת בקבוקי מים.
לפי עדויות, חיות המסיבה הפתייניות גם הקפיצו את גופן על מפשעותיהם של עוברי אורח גברים וביצעו טוורקינג זו על זו בבריכה (טוורקינג - ריקוד הכולל תנועה רפטטיבית של האגן והישבן).
בצילומים ובסרטונים נראות הנשים בלבוש מינימלי שמקפצות ומתחככות בזמן שעדי הראייה מהופנטים, וחלקם הורידו אף הם את החולצות.
 
הקליפ הכאוטי, ששותף על ידי המשתמש @_MikeFromQueens, זכה ליותר מ-500,000 צפיות בטוויטר. באופן לא מפתיע, צופים מקוונים זועמים לא האמינו למראה עיניהם. "הנסיעה הכי כאוטית ברכבת אי פעם", צייץ צופה דיגיטלי לצד קליפ שתיעד של השעשוע התת-קרקעי.
היו שכינו את הסצנה "רעה ומלוכלכת", וציינו את קרבתם והמגע הפיזי של החוגגים למרות המספר העולה של מקרי קורונה ושפעת הקופים בניו יורק.
עם זאת, כמה חובבי כיף חסרי פחד שיבחו את חבורת הדיוות הרוקדות על כך שהצליחו להביא אקשן לנסיעת הערב.
נציגי הרכבת התחתית, לעומת זאת, לא היו משועשעים: "נראה שזו תערובת הוליוודית או תעלול מטופש", אמר מנהל התקשורת של MTA טים מינטון. "תושבי ניו יורק לא מעריכים שהנסיעות מתעכבות כשהרכבות יוצאות משירות מכיוון שמבוגרים אנוכיים הגיעו למגמה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה