ויראלי

דיירת האח הגדול חסמה את האינסטגרם? זה המהלך המפתיע

חשבונה של המודחת הטרייה עבר מחיקה מוחלטת אתמול, מה שהתברר כצעד יזום של אינסטגרם כשבעלת החשבון עצמה ביקשה לבטל. אם כך, מדוע חסמה את האינסטגרם שוב ביוזמתה?
מערכת ice | 
דיאן שוורץ (צילום אינסטגרם/ דיאן שוורץ, פייסבוק/ האח הגדול)
אחרי שחשבון האינסטגרם שלה רוקן מתוכן, שלא ביוזמתה, המודחת הטריה מבית האח הגדול התעוררה הבוקר לנוכחות מלאה של התכנים בחשבון אחרי 24 שעות של מחיקתם על ידי אינסטגרם. יחד עם זאת, למרות שביקשה מאינסטגרם בעצמה להשיב את החשבון לפעילות, בחרה לנקוט בחסימה בחשבון.
נזכיר שוורץ הודחה ביום ראשון החולף מבית "האח הגדול" ובכך הפכה למודחת השישית של העונה ברשת 13. עם צאתה מהבית נאלצה להתמודד עם הכותרות שייצרה בחוץ, ומלבד החיבוק החם של המשפחה חטפה ביקורות הקשות והארסיות של הצופים. לאחר מכן, תוכן העמוד נעלם באופן מפתיע, מה שהתברר כצעד יזום של אינסטגרם, כאשר שוורץ עצמה פנתה לרשת החברתית כדי להשיב את החשבון. אלא שנראה שהמודחת הטריה בכל זאת רואה לנכון לפעול נגד תגובות הנאצה שהיא מקבלת, ולאחר השבת הפעילות בחשבון בחרה לחסום את פרסומיה לתגובות.
אתמול (רביעי) הסתבר כי התמונות מחשבון האינסטגרם שלה הוסרו לחלוטין ובהמשך נסגר החשבון לחלוטין. 
 
בעמוד האינסטגרם של ערב טוב עם גיא פינס נכתב כי: "לא עמדה בתגובות השנאה? יומיים אחרי שהודחה מהאח הגדול, דיאן שוורץ מחקה את האינסטגרם. מה דעתכם על הצעד? מה עובר על דיאן?".
גם ערן סויסה תהה: "אחרי שלא תועדה בשום מקום ולא עשתה ראיונות הדחה, דיאן שוורץ ממשיכה להעלם וכעת סוגרת (או נחסמת) גם את האינסטגרם שלה. העמוד שלה עם למעלה ממאה אלף עוקבים לא פעיל. מה דעתכם על המהלך?".
אתמול בשעות הצהריים התברר כי מדובר בצעד יזום של אינסטגרם למחיקת העמוד, וזאת בשל התגובות הבלתי הולמות שקיבלה על פרסומים בעמוד. מקורביה מבהירים כי העמוד נחסם ככל הנראה בעקבות תגובות לא הולמות מצד הגולשים ולא נמחק על ידה כפי שדווח. עוד נמסר מסביבתה כי נעשתה פנייה לאינסטגרם בבקשה להשיבו. כעת נראה שבקשתה נענתה בחיוב שכן חשבונה של שוורץ חזר עם התוכן שנעלם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה