ויראלי

לאחר הסערה: זה ההסבר לעקיצה של תום חיימוב

אתמול כולם דיברו רק על דבר אחד, סרטון הטיקטוק החדש של טום חיימוב שמתייחס ברמיזה ובעוקצות גדולה לאקסית המפורסמת גל גברעם. אחרי שהוא סירב להגיב לדברים, היום יש סוף סוף ההסבר

מערכת ice | 
גל גברעם (צילום אינסטגרם/ גל גברעם)
אתמול (ג') תום חיימוב העלה סרטון טיקטוק שמתייחס לאקסית שלו, גל גברעם. נכון, הוא עשה זאת באופן מרומז ובלי לציין שמות אך כולם הבינו במי במדובר אך הסרטון יצר סערה גדולה ברשת עם תגובתו של האקס, טום אביב.
 
אביב אמר על חיימוב בשיחה עם mako: "בתור אחד שיודע מה זה להיות מותקף תקשורתית ולסתום את הפה, אני גאה בגל. אבל החלאה האופורטוניסטית שכל יום מספרת שקר אחר לגבי מה שהוא עושה בחייו, מנסה לקדם טראק על חשבון לא רק האקסית שלך, אלא גם אמא שלה.... כל מה שאכתוב עליו יהיה חסד" - אך חיימוב סירב להגיב לדבריו של אביב ולא סיפק הסבר לסרטון הפוגעני.

 צילום: אינסטגרם
עכשיו מסבירים המקורבים של תום את הבחירה להעלות את הסרטון שהצליח להכעיס רבים, וטוענים שהוא לא עלה על ידי חיימוב אלא על ידי מנהלת הדיגיטל שלו. לטענתם, תום הקליט את סרטון הטיקטוק, אך היא מנהלת הדיגיטל הוסיפה את הכיתובים והעלתה אותו מבלי אישורו.
בסביבתו מדגישים, הסיטואציה היא שתום צילם טיקטוק לקידום האישי שלו, מנהלת הדיגיטל שלו הוסיפה את הכיתוב והעלתה ללא אישור ותיאום עם תום ומנהליו. זה עלה והתפוצץ ונהיה כבר מאוחר מידי לנסות ולהעלים את התיעוד מהרשת.
אותה הבחורה, אם תהיתם, עדיין עובדת איתו, אבל חטפה בראש והובהר לה ששום דבר לא עולה יותר ללא אישור. מקורבים מספרים שזאת לא הייתה הכוונה של תום בשום צורה והכניסו לו מילים לפה.
מטעמו של חיימוב נמסר: "אין תגובה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה