ויראלי

סתיו שפיר הפתיעה את האורחים בחתונה

חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר וטייס הקרב עמית סטיבה התחתנו הערב (חמישי) ובמהלך טקס החופה ספיר שלפה גיטרה והתחילה לשיר לבעלה שיר והותירה את האורחים והצופים ברשת המומים
מערכת ice | 
סתיו שפיר עמית סטיבה (צילום אינסטגרם)
ט"ו באב שמח לסתיו שפיר ועמית סטיבה. כמעט חודשיים לאחר שהכריזו אל אירוסיהם חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר וטייס הקרב עמית סטיבה, בנו של המיליארדר איתן סטיבה, יעמדו מתחת לחופה ויינשאו בשעה טובה כדת משה וישראל (אך לא כדת הרבנות הראשית לישראל). השניים בחרו להינשא ב"כוכב הים" שבקיסריה בנוכחות חברים קרובים ומשפחה בלבד.
 
האירוע המצומצם עורר את סקרנותם של רבים ברשת, במיוחד לאור העובדה שאחת הלוחמות הידועות ביוקר המחייה וב"צדק חברתי" התחתנה עם בנו של אחד מעשירי ישראל. עם התחלת האירוע התחילו לזרום לרשתות החברתיות תמונות ותיעודים של טקס החופה המרגש, אך אחד מהם הצליח למשוך את תשומת ליבו של הציבור במיוחד.
  
בסרטון שהופץ נצפתה סתיו שפיר שרה לבעלה בעודה מנגנת בגיטרה וכל זה מתחת לחופה. כצפוי הסרטון שרף את הרשת ותוך רגעים ספורים זכה באלפי צפיות. נאמר בעדינות שהיו שאהבו והיו כאלה שפחות. כך או אחרת, נראה ששפיר לא מתעסקת במה יגידו ומעדיפה לשיר לבעלה הטרי, מה שלא יהיה המון מזל טוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה