ויראלי

תיכנן להרוג את מלכת אנגליה עם קשת, ונעצר

עם קשת צלב אמר שהוא היה שם כדי "להרוג את המלכה". 
מערכת ice |  2
המלכה אליזבת (צילום ויקיפדיה/ Joel Rouse)
לא חסרות למלכה סיבות לכאב ראש, אבל אחת מהן נמנעה לפחות ברגע האחרון. אדם הואשם בבגידה לאחר שנתפס לכאורה פורץ לשטח ארמון וינדזור, משכנה של אליזבת' השנייה, מלכת אנגליה מזה 70 שנים, שהונה האישי מוערך ב600 מיליון דולרים. 
ג'סוואנט סינג צ'יל בן ה-20 נעצר עם  רובה קשת ביום חג המולד בשנה שעברה והיום אמר לבית משפט השלום בווסטמינסטר שכוונתו באותו יום הייתה לנסות להרוג את המלכה אליזבת. בזמן שנעצר המלכה נכחה בארמון וחגגה עם בני משפחת המלוכה אחרים. הרשויות תפסו אותו סמוך לביתה הפרטי של המלכה ובקו ראייה לדירותיה, היכן שהייתה באותה עת.
 
צ'יל הואשם לפי סעיף 2 של חוק בגידה משנת 1842, יחד עם אישומים של איומים בהרג והחזקת נשק פוגעני. לפני שנכבל ונעצר אמר צ'יל "אני כאן כדי להרוג את המלכה", ולבית המשפט נאמר שהוא נמצא בארמון "בכוונה לפגוע".
על פי החשד הוא חבש ברדס ומסכה ונשא קשת עמוסה בבורג כשהיא מוכנה לירי. צ'יל עלה למשפט בשיחת וידאו  כיוון שהוא מוחזק כעת בבית החולים הפסיכיאטרי האבטחה הגבוהה ברודמור. העונש על בגידה בבריטניה הוא נדיר והמקרה האחרון שהגיע להרשאה וכליאה התרחש ב1981. אן יורשע, צ'יל צפוי להיכנס למאסר עולם, אך זה עדיף על העונש שקיבל וויליאם ג'ויס, שסייע לנאצים במלחמת העולם השנייה וזכה לעונש של תלייה ב1946. 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לשלוח אותו למצודת לונדון
    ירדן 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ולאחר מכן לערוף את ראשו.
    סגור
  • 1.
    חוצפן צריך שירקב כל חייו בכלא (ל"ת)
    יעקב 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור