ויראלי

פיקה מופיע בציבור עם בת זוגו חדשה - ושאקירה זועמת

לאחר בגידה ופרידה מתוקשרת, פיקה מפר את ההסכם עם שאקירה ומצולם ברגע אינטימי עם חברתו החדשה

מערכת ice |  1
ג'רארד פיקה ובת הזוג החדשה (צילום אינסטגרם)
שאקירה שוב בכותרות והפעם היא כועסת. הזמרת המפורסמת, שלאחרונה עומדת בפני קריאה לעונש מאסר של שמונה שנים בתיק הונאת מס ובמקביל מתמודדת עם פרידה מביכה כתוצאה מבגידה מצד הכדורגלן ג'רארד פיקה, צריכה לראות בתקשורת את תמונותיו עם בת זוג חדשה וצעירה יותר.
המקרה מגיח לאחר שבני הזוג לשעבר לכאורה סיכמו ביניהם ולשם שני ילדיהם המשותפים להישאר חברותיים אחד כלפי השני ולכן בהתאם לא היו אמורים להופיע בשנה הקרובה בפומבי עם בני זוג אחרים. בסופ"ש האחרון פיקה לא עמד בהסכם וצולם מנשק ומחבק את חברתו החדשה, קלארה צ'יה מארטי, בת ה-23, בפסטיבל בקטלוניה, על ידי עוברי אורח.
 
מקורב למשפחתה של שאקירה סיפר לעיתון הספרדי - שפרסם את התמונות לראשונה - שהיא זועמת לאחר שראתה את אב ילדיה עם חברתו החדשה בפומבי. בני הזוג לשעבר הכירו לראשונה בשנת 2010 כשפיקה השתתף בקליפ של הזמרת לקראת גביע העולם בכדורגל. כזכור שאקירה שיתפה ביוני האחרון שהיא ופיקה נפרדים ומאז ישנן עדויות לכך שהדבר קרה לאחר ששאקירה תפסה אותו בוגד "על חם".
 
לאחרונה דווח שפיקה יוצא כשלושה חודשים עם מארטי, הצעירה ממנו ב-12 שנים, סטודנטית שעובדת במשרדו ועוסקת בארגון אירועים עבור ארגונים עמם הוא משתף פעולה. מקורב מסר כי הם השתדלו לשמור על מערכת היחסים הטריה מתחת לרדאר, אך כולם מסביב ידעו שהם יחד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פיקה
    מימי 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זאת זכותו הם גרושים
    סגור