ויראלי

מזעזע: נערות מבצעות לינץ' בתלמידה בכיתה ט'

סרטון בו נראות נערות תוקפות נערה בצורה אכזרית מסעיר את הרשת. למרות שלא הוגשה תלונה במשטרה, המשטרה כבר החלה בחקירה
מערכת ice |  2
אלימות נגד נשים (צילום Freepik)
הרשת גועשת בעקבות סרטון שהופץ ברשתות החברתיות בה נראית חבורה של נערות מבצעת לינץ' בנערה. על פי הסרטון ניתן לראות את הנערות תוקף בצורה אכזרית את הנערה בבעיטות, חבטות ואגרופים ללא הפסקה. למזלה, אחד התלמידים שהיה במקום נחלץ לעזרתה והצליח לגרום להפסקת האלימות. ככל הנראה האירוע התרחש בבית ספר בקרית גת. ההשערה היא כי הנערה הותקפה מכיוון שהתנשקה עם האקס של אחת התוקפות. תלונה במשטרה עדיין לא התקבלה.
 
אלמוג בוקר פרסם את תגובת דוברות משטרת לכיש לאירוע: "משטרת ישראל פתחה הבוקר בחקירת חשד לאירוע אלימות ככל הנראה בקריית גת על ידי חבורת נערים ונערות, זאת בעקבות תיעוד שהגיע למשטרה לאחר שעלה ברשת החברתית. ככל והיו פרטים נוספים ייצא עדכון בהתאם.
 
עוד לפני כן הכתב פרסם סרטון של האירוע והביע תדהמה וזעזוע מהאירוע- "זה לינץ'! אין דרך אחרת לתאר את מה שהתלמידות האלה... עושות לתלמידה בכיתה ט' מחוץ לבית ספר... למזלה, היה שם ילד אחד גיבור שעצר את זה. במשרד החינוך בודקים, טרם הוגשה תלונה".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איזה רוע
    מזעזעות 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט אי אפשר להאמין למה שרואים!!!!! נערה נישקה אקס של משהי ובגלל זה היא עברה לינץ?!?!??!?!?!?!?! וגם בוא נצא מנקודת הנחה שכאילו היא נשקה את חבר שלה , לא האקס שלה, על זה מגיעה לה דבר כזה????? פשוט בושה!!!!!!!!!!! מגיע להם עונש מלא!!!! מצידי שיורחקו מתל אביב כדי שהנערה תרגיש בטוחה לצאת מבית!!!
    סגור
  • 1.
    להוציא אותם להורג, חיות , אלה בנות אלה ? זה זבל אדם (ל"ת)
    אריק 09/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור