ויראלי

יבגני זרובינסקי נגד הדר מוכתר: "כל יומיים שקר חדש"

איש התקשורת וכוכב הרשת תוקף בטוויטר את הצעירה שמנסה להיבחר כח"כית על הטיקט של יוקר הדיור והמחיה: "היא עושה צחוק מבעיה רצינית שסובלים ממנה מיליוני ישראלים - שיכולים רק לחלום על דירה"
מערכת ice |  2
הדר מוכתר, יבגני זרובינסקי (צילום פייסבוק/ הדר מוכתר)
יבגני זרובינסקי, איש התקשורת וכוכב הרשת, שבעבר נבחר כחבר ברשימת "100 המשפיעים בישראל", יוצא היום בטוויטר נגד הצעירה שהיא כיום ללא ספק אחת המדוברות בישראל - הדר מוכתר, השואפת להיבחר לכנסת בראשות מפלגתה "צעירים בוערים".
זה לשון הציוץ של יבגני: "מה שהדר מוכתר עושה זה נזק לציבור. כל יומיים מתגלה שקר חדש שלה. היא עושה צחוק מבעיה רצינית שסובלים ממנה מיליוני ישראלים - שיכולים רק לחלום על דירה וצריך לטפל בזה ברצינות המלאה. מאמין שבימים הקרובים נגלה מי עומד מאחוריה ומי מנסה לקבור את הנושא הזה תוך כדי מניפולציות תקשורתיות".
 
 
למרות שהיא עדיין לא מתקרבת לאחוז החסימה לפי הסקרים האחרונים, הדר מוכתר היא מהדמויות שזוכות לחשיפה כי גדולה בישראל בשבועות האחרונים, וגם ברשתות היא מעוררת עניין רב. מוכתר נוכחת הרבה בערוצי הטלוויזיה ושלל ידיעות אודותיה מתפרסמות באתרי אינטרנט. לאחרונה סיפרה בין השאר שסירבה להצעתו של אלי אבידר להצטרף לרשימתו, ולפי שמועות נראתה במפגשי מפלגת יש עתיד. היא יצאה נגד איילת שקד, ואף הואשמה שאביה עשיר מממן את פעילותה, מה שגרם לה לפרוץ בבכי במהלך ראיון בערוץ 14.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הבעיה היא לא מוכתר אלא עובדי מדינה עלוקות וגנבים (ל"ת)
    רשות המיסים הגנבים 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    הדר מוכתר
    אליהו בן בסט 09/2022/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הדר מוכתר היא בחורה ריקנית וצעקנית שנתפסת גם שקרנית, נמצאת בעולם הזוי של פנטזיות רעיוניות שקשה לה לממש אותם במציאות בחיי היום יום, היא חסרת ביטחון שרק באמצעות צעקות ודיבור מהיר היא מנסה לחפות על אי יכולתה לתפקד בצורה בשלה ונורמלית כפי שהיה מצופה מדמות ססגונית שאותה היא מאמצת ללא הצלחה רבה. בכבוד רב , פרופ' לפסיכולוגיה קלינית , אבשלום כהן
    סגור