ויראלי

התאומות הסיאמיות חושפות: "אנשים חולמים לקיים איתנו יחסי מין"

התאומות הסיאמיות כרמן ולופיטה אנדראה בנות ה-22 הפכו לוויראליות במיוחד אחרי שסיפרו כי לאחת מהן יש חבר, ואילו השנייה א-מינית. הן מספרות כי "אנשים חולמים לקיים יחסי מין עם שני אנשים בו זמנית". אז איך זה עובד?
מערכת ice | 
התאומות הסיאמיות (צילום אינסטגרם)
התאומות הסיאמיות כרמן ולופיטה אנדראה בנות ה-22 מחוברות לאורך צדי החזה שלהן. לכל אחת מהן יש שתי ידיים - אבל רק רגל אחת לכל אחת, כאשר כרמן שולטת ברגל ימין ולופיטה ברגל שמאל.
לאחרונה, התאומות הפכו לשיחה מדוברת במיוחד בעולם אחרי שחשפו לגבי מערכות יחסים. במהלך ראיון שצולם באפריל ושותף לאחרונה שוב ברשת, חשפה כרמן שהיא יוצאת עם דן, גבר שהכירה באפליקציית ההיכרויות 'Hinge'. בריאיון כרמן סיפרה שזה היה בהחלט מביך לצאת לדייט כשאחותה לצידה, שלא לדבר על כך שלופיטה הצהירה שהיא א-מינית וא-רומנטית.
 
כרמן סיפרה על כך: "ברור שהתכוונתי להיות שקופה לגבי הכל. זה היה תהליך למידה לכולם. ברור שהיינו צריכים לקיים דיון על אילו גבולות מותרים ואילו לא. אני מעוניינת יותר בשותף לחיים מאשר בנישואים ממשיים". התאומות נולדו במקסיקו וגדלו בקונטיקט - ובמהלך השנים הופיעו בתוכניות טלוויזיה רבות, כולל ברשת TLC. הן הסבירו בראיון שם איך הן "הפכו לפטיש" מגיל צעיר: "אנשים חולמים לקיים יחסי מין עם שני אנשים בו זמנית", אמרה כרמן, "אנחנו פטיש מיני עבורם כבר מגיל 9", הוסיפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה