ויראלי

פאנליסטית ערוץ 14 מגחכת: "מדובר בגבר שמן ומכוער"

עירית לינור לא מתרגשת מהטרנסג'נדר שזכה בתחרות מלכת היופי בארה"ב, ואיתה גם מלכת יופי לשעבר שתוקפת: "תחרות נואשת, העניין יצא משליטה"
מערכת ice |  6
מלכת היופי הטרנסג'נדרית - הזוכה בניו המפשייר (צילום מתוך האינסטגרם)
סטודנטית הפכה למתמודדת הטרנסג'נדרית הראשונה אי פעם שזכתה בתחרות מיס אמריקה מקומית - בריאן נגוין, בת 19, עשתה היסטוריה כשהיא הפכה לאישה הטרנסג'נדרית הראשונה שזוכה בתואר במדינת ניו-המפשייר.
בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14 לא התרשמו מדי מההתחרשות הפרוגרסיבית המוזרה, והעיתונאית עירית לינור ציינה שבעיניה  "קודם כל מדובר בגבר ואני לא מבינה מדוע הוא זכה התחרות של מלכות יופי. שנית מדובר בגבר שמן, וגם בעיניי לא יפה."
המנחה ינון מגל ביקש שתחזור בה שקראה לו שמן, כי מדובר ב'שמנופוביה', ועירית לינור הגיבה, "אני לא מהדור שאתה יכול להגיד לו דברים שנגמרים ב'פוביה' ואני אתרגש מזה."
 
אבל עירית כלל לא לבד. זוכת מיס בריטניה 1998, לילאני דאודינג, כתבה טור באתר Daily Fetched ואמרה שהיא מאוכזבת לראות את בריאן זוכה בכתר על פני מתמודדות בנות.
"לראות את החדשות שבריאן נגוין זכה בתחרות גרמה לי לחשוב איך הייתי מרגישה אם זכר ביולוגי היה מנצח אותי אחרי חודשים של הכנות לחתרות." מלכת היופי לשעבר המשיכה והאשימה את התחרות ב"נואשות להיראות ערה ומכילה" כדי לפנות לדורות הצעירים.
היא הוסיפה: "בריאן נגוין פשוט התמזל מזלו כדי להיוולד בעידן הנכון". בהמשך הוסיפה: "למען הנקבות מכאן והלאה, אנחנו לא יכולים לאפשר זאת, הן אפילו לא מבינות את ההזדמנות שנגנבה מהן על ידי זכר ביולוגי וזה יצא משליטה".
 
 
הפטריוטים, ערוץ 14
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אולי
    זיוית 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אולי גבר שמן ומכער אבל בכל מקרה פחות מכוער מעירית.
    סגור
  • 4.
    לא ברור
    צדק 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה לא נכון במה שהיא אמרה? דוגרי , מישהו חושב שהוא באמת יותר יפה משאר המתמודדות ? הגוף שלו יותר חטוב משאר המתמודדות? מה יפה בו? אין מה לעשות , בשם הפרוגרסיביות מותר להגיד ששחור זה לבן וימין הוא שמאל.
    סגור
  • 3.
    את המכוער לא היא הוסיפה, אבל מה הבעיה?? גבר שמן ומכוער! (ל"ת)
    קשה עם האמת??? 11/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עירית
    אורה 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 4
    די עם החמיצות הוא נראה יותר מאושר ממך חמוצה שכמותך
    סגור
  • ״הוא״ נראה יותר מאושר
    נעשה סדר במדינה 11/2022/19
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בדגש על ״הוא״, אז מה ״הוא״ עושה בתחרות מלכת היופי? ומה עם שאר הנשים האמיתיות והיפות יותר שנאלצות להפסיד רק בגלל פרוגרסיביות מטורללת...
    סגור
  • 1.
    נו לא צודקת ???
    ניסו 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    7 1
    חבורת פרוגרס חולה רוח
    סגור