טלוויזיה

מלכת היופי סיון קליין נגד התחרות: "מתפלאים שיש לי מוח"

מלכת היופי לשעבר טוענת נגד התחרות שזכתה בה לפני כשני עשורים, כי היא "שטחית ומחפיצה". וגם עונה לתוהים מה יהיה עם השלום העולמי
מערכת ice |  1
סיון קליין (צילום אינסטגרם)
מגישת קשת 12 ומלכת היופי לשנת 2003 סיון קליין יוצאת נגד התחרות שבוטלה. בפוסט בטור דעה מיוחד שעלה באולפן שישי אתמול, הסבירה קליין מדוע לדעתה צודקים אלו שביטלו את התחרות המסורתית.
"נכון תמיד אומרים שלא יורקים לבאר ששותים ממנה?  אז זהו, שלפעמים צריך." אמרה, "המלכה אליזבת מתה ועכשיו גם תחרות מלכות היופי נקברה - בהחלט לא תקופה להיות בה מלכה, אבל אולי זו תקופה קצת יותר טובה להיות בה אישה."
קליין המשיכה, "ראיתי בימים האחרונים כמה מחברותיי לכתר מבכות את מותן, וממהרות להזכיר כמה התחרות נהדרת וכמה מלכות מעולות יצאו ממנה. ובאמת היתה מלכה יוצאת אתיופיה, וערביה, ומלכה שהביאה את נושא הפגיעות המיניות לקדמת הבמה, ו-וונדרוומן שלנו, שזכיתי ב-2004 להעביר אליה את הכתר. היו מלכות אמיתיות, בלי קשר ליופיין ולמארגנים באמת היה חשוב להעצים נשים, אבל בואו…בעשרים עשרים ומשהו, אפשר גם לומר שהתחרות הזו כבר לא משהו."
 
קליין תקפה את התחרות: "היא שטחית ומחפיצה. מעודדת הפרעות ומקבעת מודל אחד. היא שואלת שאלות חכמות נשים חכמות, בביקיני. ולא, אין שם בריכה. וגם לא מציל. היא שמה לנשים כתר מעל הראש ובו זמנית גם תקרה. ואני אולי זכיתי, אבל האנושות, בעיקר זו הנשית - הפסידה. שנה אחר שנה."
לסיום קליין הודתה, "שנים מאז הזכייה עסקתי בלהסביר לעולם שאני לא רק יפה. שנים נתקלתי בתגובות נדהמות שאני יודעת להשלים משפט, להיות מצחיקה, שיש לי דעה. עד היום במחלקה הנוירולוגית אנשים מתפלאים שיש לי מוח. אז התחרות פתחה עבורי דלתות וקריירה נהדרת, אבל הערב אני ממש שמחה שהבת שלי לא תראה תחרות שאולי הזניקה קריירות, אבל סיכמה אותן במילה אחת. ומה יהיה על השלום העולמי אתם שואלים? כמו שזה נראה עכשיו גם הוא בוטל…"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודקת בכל מילה (ושמעתי את זה לא פעם מחברתי אחת המלכות)! (ל"ת)
    חן 11/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור