ויראלי

סטטיק ושרית פולק מתגרשים: "אל תתנו ליד להיות קלה על המקלדת"

מעצבת האירועים כתבה בהסבר בפוסט שהעלתה עם תמונה שלה ושל סטטיק: "אתחיל מהסוף ואחזור להתחלה. כן, נפרדנו. כן, התגרשנו. 6 שנים. הייתה לנו אהבה יפה ורגעים שננצור. ידענו להיות שם אחד בשביל השנייה ואנחנו עדיין יודעים להכיל, לדאוג, לפרגן"
מערכת ice |  2
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם)
עכשיו זה רשמי, עכשיו זה סופי. אחרי שנפגשו בשבוע האחרון אצל עורך הדין כדי לדון בחלוקת הרכוש ביניהם, הראפר סטטיק ושרית פולק אשתו התגרשו היום (שלישי) ופולק פרסמה באינסטגרם פוסט שמסכם את המהלך.
מעצבת האירועים כתבה בהסבר בפוסט שהעלתה עם תמונה שלה ושל סטטיק: "אתחיל מהסוף ואחזור להתחלה. כן, נפרדנו. כן, התגרשנו. 6 שנים. הייתה לנו אהבה יפה ורגעים שננצור. ידענו להיות שם אחד בשביל השנייה ואנחנו עדיין יודעים להכיל, לדאוג, לפרגן".
עוד הוסיפה פולק: "היינו שני ילדים עם חלומות גדולים וגם כשהדרך הייתה מעט מורכבת החברות שלנו ניצחה את הכל, וכך זה יישאר. אולי מאוחר מדי לבקש לכבד את הפרטיות שלנו, אבל בכל זאת, יש לנו משפחות, אל תתנו ליד להיות קלה על המקלדת".
לסיום היא ביקשה: "החיים הם לא עניין של המתנה לסערה שתעבור, אלא ללמוד איך לרקוד בגשם, אז למישהו יש מטריה?", לא מעט מגיבים הביעו את צערם, אבל היו כאלו שדווקא תקפו את אלה לי להב שלכאורה הייתה זו שעמדה במרכז עם שמועות כי עימה סטטיק בגד באשתו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שרית את לא יחידה גרושה קחי בקלות. ובעזרת השם תמצאי את (ל"ת)
    אתי 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    סטטיק
    אלמוני 11/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הם לא רוצים יד קלה על ההדק שלא יחפרו על הגירושים ברגע שהם מפרסמים זה פתח לריכולים
    סגור