ויראלי

רותם ישראל מתפוצצת: "שיבלה את שארית חייו בכלא"

אחרי שהוחלט כי עדי מזרחי בן ה-22 רצח בכוונה תחילה את יורי וולקוב, מגישת 'העולם הבוקר' הביעה סיפוק לצד חשש: "אני בספק אם זה יקרה"
מערכת ice |  3
רותם ישראל (צילום פייסבוק/ רותם ישראל, יחצ)
לאחר שכבר הותר לפרסום שמו של החשוד ברצח יורי וולקוב בחולון, עדי מזרחי (22). כפי שפורסם, בתחילה מזרחי לא נחשד בביצוע רצח, שעות לאחר מכן המשטרה החליטה לחזור בה מסעיפי החשדות שעלו נגד מזרחי והוסיפה גם את החשד לרצח. לאחר שהוארך מעצרו בשישה ימים, הוחלט להעמידו לדין בגין רצח בכוונה תחילה
כזכור חוקרי המשטרה ביקשו להאריך ב-15 ימים את מעצרו של מזרחי. במסך החשדות צוין כי מלבד החשד לרצח מזרחי נחשד ב:המתה בקלות דעת, קשירת קשר לביצוע פשע, שיבוש הליכי משפט וסיוע לאחר מעשה לפשע. לאחר מכן נוסף סעיף הרצח ונקבע כי לא הייתה כל סיבה ממשית לדקירה של מזרחי את וולקוב ולכן הסעיף שנקבע.
 
מגישת 'העולם הבוקר' ברשת 13 רותם ישראל התייחסה להחליטה של הפרקליטות: "טוב מאוד! כתב אישום נגד העבריין, עדי מזרחי, בגין רצח בכוונה! עכשיו רק צריך לקוות שיבלה את שארית חייו בכלא, לצערי אני בספק אם זה יקרה".
 
הרצח התרחש בשעות הערב בשעה שוולקוב ורעייתו לנה הלכו לראות דירה בחולון, המתינו במעבר חציה ברחוב אילת - ובאור ירוק החלו לחצות. לפי תיעוד שהופץ, רוכב הקטנוע חתך אותם באור אדום וכמעט שפגע בהם - והאישה הספיקה לצלם אותו. רוכב הקטנוע ראה את האישה מצלמת, חזר אליה ודרש ממנה: "תביאי מה שצילמת". וולקוב ביקש ממנו להמשיך לנסוע - ונדקר בחזהו על ידי הרוכב. מותו נקבע בבית החולים וולפסון זמן קצר לאחר מכן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רוצח שפל
    דןדן 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהבחור בן ה 22 נשפל הנאלח שרצח את יורי וולקוב,,כנראה עבריין, כולנו תקווה שיבלה את רוב שנות חייו בכלא ואפילו בצינוק, עם הרעת תנאים, ,ואני מקווה שבית המשפט לא יתחשב ברוצח כזה שפל שהרס בן לילה משפחה שלמה, מאחל שנים רבות בכלא,,,אם יקבל 20 שנה או אפילו 30שנה,,הוא יבכה דם על מה שעשה,,,לקח נפש יהודי ועל זה לא מוותרים,,
    סגור
  • 2.
    לרותם,
    שרה 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבנתי ואת מפסיקה את התוכנית שלה, כמובן צריך לדאוג לגאולה, כדאי לך לנסות לעבור לערוץ 14, התחלתי לראות לאחרונה ופשוט תענוג. ולא אני לא ימנית ולא הצבעתי ביבי.
    סגור
  • 1.
    א.א
    א.א 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השתגעתם...
    סגור