ויראלי

מיכל הקטנה מזועזעת: "האשימו אותך ברצח וישבת בכלא?"

מפגש מצחיק במיוחד בין כוכבת הילדים ורוי בוי לסופרת שלא הצליחה לזהות כשרה אנג'ל: "את יודעת מי זאת שרה אנג'ל? היא הייתה שרה נתניהו של העולם התחתון! זהו. אין פואנטה. רק שתדעו"
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום פייסבוק/ מיכל הקטנה)
הסופרת שרה אנג'ל מחזיקה באחד מסיפוריי החיים המפתיעים ביותר שאפשר להעלות על הדעת. מי שהתפרסמה בגיל 23 במשפט פלילי שהחל בשנת 1982 כשבאותה עת, הייתה נשואה לשמעיה אנג'ל, כונתה בעולם התחתון הישראלי בשם "שמוליק".
באמצע הדרך, באוטובוס שלוקח אותה למטוס פגשה בשניים מכוכבי הילדים מישראל ושיתפה סיפור מצחיק במיוחד שהתגלגל בעקבות המפגש: "היא מתיישבת לידי. אני מוכרת לה. מיכל הקטנה: את מאילת? אני: לא. מיכל הקטנה: את מתל אביב? אני: לא".
 
אנג'ל המשיכה: "היא קצת במצוקה. אני תוקעת כל אפשרות לשיחה והיא באמת חמודה. אני: את מיכל הקטנה. אני שרה. רוי בוי הוא מהחבורה שלה והוא נשנק: זאת שרה אנג'ל. מיכל: כן. כן...אני (עושה טעות): תפתחי גוגל".
לסיום סיפרה: "העיניים של מיכל בנייד: ישבת בכלא שנתיים? (אני מהנהנת). האשימו אותך ברצח? (אני מהנהנת). מיכל הקטנה נושאת אלי עיניים גדולות: עמדת בראש העולם התחתון? רוי בוי: את יודעת מי זאת שרה אנג'ל? היא הייתה שרה נתניהו של העולם התחתון! זהו. אין פואנטה. רק שתדעו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה