ויראלי

שוד אכזרי באילת: "איימו עלינו עם אקדחים ואזקו אותנו למיטה"

שוד אכזרי במיוחד התרחש בשבוע שעבר בשעות הצהריים באילת, כאשר משטרת אילת עצרה שבעה חשודים במעשה: "לקחו לנו אלפי שקלים ותכשיטים בעלי ערך כספי גבוה מאוד. הם נכנסו עם אקדחים, איימו עלינו, התקוטטו איתנו ואזקו אותנו למיטה"
מערכת ice |  1
מעצר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
שוד אכזרי במיוחד התרחש בשבוע שעבר בשעות הצהריים באילת, כאשר בני משפחה נורמטיבית לחלוטין מהעיר עברו שוד אלים. היום (רביעי) משטרת אילת עצרה שבעה חשודים במעשה.
בראיון ל-N12, אם המשפחה סיפרה: "לקחו לנו אלפי שקלים ותכשיטים בעלי ערך כספי גבוה מאוד. היינו בבית בשעת צוהריים כשלפתע צלצלו בפעמון הם נכנסו עם אקדחים, הייתי עם הבן שלי למעלה, הם אזקו אותנו והתקוטטו עם בעלי למטה״. בעדותה של האם למשטרה היא סיפרה כי  בעלה נאבק עם השודדים, אולם לבסוף נכנע ופתח את הכספת תוך שהם מאיימים עליו עם אקדחים. מהכספת נגנבו למשפחה כאמור תכשיטים בעלי שווי רב ואלפי שקלים במזומן.
 
מיד לאחר השוד ועם התלונה במשטרה נפתחה חקירה במשטרת אילת. צוות חקירה מיוחד פעל בימים האחרונים ובעזרת אמצעים טכנולוגים הצליחו לאתר את החשודים במעשה. בעזרת משטרת דימונה, פשטו שוטרים על בתיהם של שבעת החשודים, בהם קטין, כאשר במהלך החיפושים נתפסו תכשיטים וכסף רב. השבעה הועברו להמשך חקירה, והם יובאו בהמשך לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גונב מגנב פטור. כסף שחור בכספת מס הכנסה לבדיקתכם (ל"ת)
    דב 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור