ויראלי

אביבית בר זוהר תסלח? זו ההתנצלות שקיבלה מליהיא גרינר

אחרי שעברו כמה ימים סוערים מאז אותו הריב, שבר זוהר אפילו הסכימה להתראיין או להתייחס לנושא, גרינר שלחה לחברתה מכתב התנצלות שמודפס על שוקולד לאביבית בר זוהר, שידועה כחובבת שוקולד מושבעת, כדי לקבל את המחילה ממנה עוד לפני סוף השבוע. כרגע התגובה של הצד הנפגע: "שוקולד לא מפצה על כאב הלב"
מערכת ice |  4
אביבית בר זוהר נגד האח הגדול (צילום יוטיוב/ yes tv, מסך רשת 13)
אחרי 10 שנים, הריב המתוקשר ההוא שהחל בתכנית 'המתנחל' עם חנוך דאום, חזר ומלוא העוצמה בין כוכבות האח הגדול ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר בסיבוב נוסף - בגרסת 2023. אבל כבר שבועיים שהשתיים שעם השנים הפכו לחברות כבר לא מדברות והאחרונה זועמת ופגועה.
אחרי שעברו כמה ימים סוערים מאז אותו הריב, שבר זוהר אפילו הסכימה להתראיין או להתייחס לנושא, גרינר שלחה לחברתה מכתב התנצלות שמודפס על שוקולד לאביבית בר זוהר, שידועה כחובבת שוקולד מושבעת, כדי לקבל את המחילה ממנה עוד לפני סוף השבוע.
 
המהלך מגיע אחרי הסרת העוקב מגרינר מצדה של בר זוהר, כאשר היא ראתה שהיא לא נרגעת מהסכסוך היא החליטה לעשות מעשה ולהתנצל, ״מצטערת שפגעתי בך, מאחלת לך את כל הטוב״. אלא שיפעת הללי ממאקו טוענת שבסביבת הנפגעת מספרים שהיא לא הגיבה בשלב זה וכנראה שלא תקבל את המחווה והיא אף מסרה  ל-TMI: "שוקולד לא מפצה על כאב לב ושום דבר חומרי בעולם".
 
אביבית, מן הסתם, לא אהבה את מה שראתה והגיבה: "להיות מושפלת ומבוזה בפעם השנייה בחיי מאותה בחורה זה לא אייקוני! ולא ידעתי שלקרוא למישהי זונה אמור להצחיק מישהו! הייתי בטוחה שכל הפמיניסטיות יתקוממו על דבר כזה, אבל מסתבר שהן עושות מזה הופעה על חשבוני! עצוב לי מאוד שליהיא עשתה לי את זה, אני באמת אוהבת אותה אבל הגיעו מים עד נפש! בהצלחה לכל הנפשות הפועלות, סיימתי להיות הקרקס שלכם! אבא תרחם״.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אביבית צודקת (ל"ת)
    יערה 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    צילבות
    נורית 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז ומתמיד הייתן יריבות לא מפתיע הקנאה שלכן אחת בשניה
    סגור
  • 2.
    ליהיא לא עושה כלום בחיים חוץ מפרובוקציות (ל"ת)
    לימור 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    די
    די 02/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בבקשה, בבקשה, בבקשה. די עם שתי הבחורות האלו. תפסיקו לפרסם. ואז אולי הן ימצאו עבודה אמיתית. אתם עושים להן נזק
    סגור