ויראלי

דרישה להסיר לימודי תנ"ך מבתי הספר: "ספר פורנוגרפי"

הורה מיוטה שבארצות הברית, קורא לאסור את לימודי התנ"ך בבתי הספר שבמחוז בו בנו לומד, זאת בטענה שהוא מפר את החוק של המדינה משנת 2022 בנוגע ל"חומר רגיש". "תוציא את הפורנו הזה מבתי הספר שלנו!", הפציר ההורה האלמוני בבקשתו החריפה לבית הספר התיכון דייויס, ומכנה את התנ"ך: "ספר פורנוגרפי"
מערכת ice |  3
קודקס ששון (צילום מוזיאון אנו)
הורה מיוטה שבארצות הברית, קורא לאסור את לימודי התנ"ך בבתי הספר שבמחוז בו בנו לומד, זאת בטענה שהוא מפר את החוק של המדינה משנת 2022 בנוגע ל"חומר רגיש". "תוציא את הפורנו הזה מבתי הספר שלנו!", הפציר ההורה האלמוני בבקשתו החריפה לבית הספר התיכון דייויס, ומכנה את התנ"ך "אחד הספרים עם הכי הרבה סקס בעולם, ספר פורנוגרפי".
חוק יוטה HB0374, שהתקבל בשנה שעברה, אוסר חומרים הכוללים תוכן "פורנוגרפי או מגונה". ההורה ציין את "גילוי עריות, אונאיזם, זנות, מום באיברי המין, גמירות, דילדו, אונס ואפילו רצח תינוקות" כגורם להסרתו. ההורה שלח את המכתב ב-11 לדצמבר כאמור כאלמוני.
 
"הקו המנחה נועד לספק סטנדרט ברור למה שמקובל על ספריות בית ספר לתלמידים עד גיל 12", אמר ניקול מייסון, נשיא יוטה הורים יונייטד, ל-ניו יורק פוסט. "החוק נועד להגן על ילדים מפני גישה בלתי מוגבלת לתכנים מיניים מפורשים בבתי ספר לגיל 12. "אף אחד מהקטעים מהתנ"ך לא עומד בתקן הקו הבהיר לתוכן פורנוגרפי".
החוק אומר כי "תיאור או תיאור של מין לא חוקי, כמו איבר מין אנושי במצב של גירוי או עוררות מינית, מעשי אוננות אנושית, יחסי מין או מעשה סדום; וליטוף או מגע ארוטי אחר באיברי המין האנושיים או באזור הערווה וכן ישבן אנושי או חזה נשי". עם זאת, בטקסט הדתי, ישנם כמה מקרים שבהם סקס לא רק מוזכר אלא מתואר, ועוד איך מתואר. אז איך יסתיים הסיפור הזה? ככל הנראה בלא כלום.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כתבה לא ראויה. יש מיליוני הזויים. את זה הבאתם? (ל"ת)
    מה עם שאר ההזויים? 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    אוטוטו יגיע גם לפה (ל"ת)
    רק 14 השאר אלגזירה 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 1.
    הסנה
    זכי 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מגדל כלבים למאכל ילדי טיפוחיו של החולדה
    סגור