ויראלי

הלוטו בטירוף: חשב שזכה ב-16 אלף שקל והפך למיליונר

הזוכה שפסח על כמה אפסים ולא הבין שהוא מיליונר: עד הבוקר חשב שזכה ב-16 אלף שקל בלבד וגילה לתדהמתו שזכה ב-16 מיליון שקל בהגרלה הגדולה של הלוטו. כעת הוא חושף: "בראש שלי אני כבר מדמיין את הסצנה, בה אני מכין את מרק הקניידלך, והיא את הגפילטע פיש, ואני אומר לה, כבדרך אגב: 'זכינו בפרס הראשון בדאבל לוטו'"
מערכת ice |  1
כרטיס הזכייה בלוטו (צילום מפעל הפיס)
בבוקר יום שלישי, ה־04.04.2023, הגיע למשרדי מפעל הפיס הזוכה בפרס הראשון בדאבל לוטו, בהגרלה שהתקיימה ב־11.03.2023. במפעל הפיס חיכו בקוצר רוח לזוכה שלקח את הזמן. הזוכה, בשנות השישים לחייו, מתגורר באחד מיישובי השרון, נשוי באושר ולו מספר ילדים ונכדים.
כשהגיע הזוכה ונשאל מדוע הגיע רק לאחר שלושה וחצי שבועות, הוא הפתיע את אנשי מפעל הפיס בתשובתו: "אחד לחודש אני רוכש טופס לוטו רב־הגרלתי המשמש אותי להגרלות של אותו חודש. אני בוחר חלק מהמספרים באופן אקראי, ואת היתר אני מאפשר למכונת הלוטומט לבחור עבורי. הטבלה שזכתה הכילה את המספרים שאני בחרתי".
 
כך למעשה, רק יום קודם, כשהגיע הזוכה לאחת מנקודות המכירה של מפעל הפיס, הבין שבידו טופס ששווה לא מעט כסף. "הזכיין אמר לי שיש לי כאן זכייה גדולה ולכן הוא לא יכול לפדות את הפרס ועלי להגיע לאחד ממשרדי המשווקים המורשים של הפיס. לא הזכיין ולא אני ידענו מה סכום הזכייה, והזכיין המליץ לי להתקין את היישומון של מפעל הפיס לצורך סריקת הטופס, וכך עשיתי".
עוד הוא סיפר: "סרקתי את הטופס וסכום הזכייה הוצג בפניי. מרוב האפסים התבלבלתי והייתי משוכנע ב-100% שזכיתי בסכום של 16,000 שקל ולא 16,000,000 שקל. שלושה אפסים, כל כך משמעותיים, לא צדו את העיניים שלי".
הזוכה הקשיב לעצת הזכיין ונסע משם למשרד המשווק. שם גם הופתעו לפגוש את הזוכה, שכן אף הם לא יכלו היו לשלם לו את הזכייה והסבו את תשומת ליבו לטעותו – שכן, סכום הזכייה גדול פי 1000 ממה שחשב בתחילה. "הייתי כל כך בטוח שזכיתי רק ב־16,000 שקל, והתעקשתי על כך. יחד עם אנשי משרד המשווק הפעלתי שוב את יישומון מפעל הפיס, סרקתי שוב את הטופס ורק אז הבנתי בוודאות שטעיתי בסכום. השעה כבר הייתה לקראת הערב, ולכן לא הגעתי מיד משם לבית מפעל הפיס, אלא המתנתי יום".
עד כה לא סיפר הזוכה לאיש על זכייתו, והוא מתכוון הערב ליידע את אישתו בדבר הזכייה.
"אני ואשתי מאוד אוהבים לבשל ביחד, והתכנון שלי הוא שהערב, בזמן שאני ואשתי מתחילים להכין את ארוחת החג, בין לבין אספר לה. בראש שלי אני כבר מדמיין את הסצנה, בה אני מכין את מרק הקניידלך, והיא את הגפילטע פיש, ואני אומר לה, כבדרך אגב: 'זכינו בפרס הראשון בדאבל לוטו' - ובקיץ הקרוב אנחנו הולכים להגשים חלום מאוד ישן – טיול ארוך בדרום אמריקה, כאילו זה עתה השתחררנו שנינו מהצבא וזהו הטיול הגדול שלנו!".
עוד סיפר הזוכה שעתיד בהמשך לצאת לפנסיה: "לפני 40 שנה, כשמילאתי לראשונה טופס לוטו, השתעשעתי במחשבה שיגיע היום ואזכה ואני כל כך שמח שזה קרה. את חיינו נמשיך כרגיל. אנחנו זוג מאוד פעיל. יוצאים הרבה לטיולים ומאוד אוהבים לעשות ספורט. עכשיו נוכל לצאת לגמלאות, ללא דאגות כלכליות וגם נוכל לעזור יותר לילדים המדהימים שלנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תסבירו לי רק דבר אחד שם .צ'אנס היום חילקו עשר מיליון א
    מ6 04/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובלוטו מקפיצים כדורים מי שם במפעל הפסוס עושה קומבינות עם מהמרים!?!?
    סגור