ויראלי

טרגדיה בטיסת אל על: נוסע ישראלי מת במהלך הטיסה

טרגדיה גדולה התרחשה בטיסת אל על מישראל לתאילנד, זאת לאחר שנוסע ישראלי בן 59 חש ברע, התמוטט בשירותים של המטוס ומת, ככל הנראה מדום לב: "לקחתי את הגופה, כיסיתי אותה בשמיכות והנחתי על שני מושבי נוסעים. זה היה טראומה לנוסעים"
מערכת ice | 
אל על (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
טרגדיה גדולה התרחשה הבוקר (שני) בטיסת  אל על ly81 מישראל לתאילנד, זאת לאחר שנוסע ישראלי בן 59 חש ברע, התמוטט בשירותים של המטוס ומת. כך פורסם ב"מאקו". המטוס נחת לפני כשעה בבנגקוק וכעת פועל ארגון זק"א תל אביב לסייע בהעברת הגופה לקבורה בישראל.
מתנדב זק"א ת"א שהיה על המטוס, יוסף דורפמן, ניסה להציל את אותו אדם בן 59 שהתמוטט בשירותים, ביצע בו פעולות החייאה במשך 25 דקות, אך בצער רב הוא נאלץ לקבוע את מותו, שככל הנראה נגרם כתוצאה מדום לב.
מתנדב זק"א שהיה כאמור על המטוס, יוסף דורפמן, מספר: "הוא הזיע והתנשף. אמר שהוא לוקח אנטיביוטיקה. נתנו לו גם משאף חמצן וזה לא עזר. צוות הטיסה העביר אותו למחלקת העסקים לתת לו טיפול ראוי. בשלב מסוים הוא ביקש ללכת לתא השירותים. ואז התמוטט, כנראה מדום לב".
עוד סיפר דורפמן כי "אני, רופא ושני חובשים, התחלנו לעשות לו החייאה במשך 25 דקות. עשינו הכול להציל את חייו לצערי וזה לא הצליח. לאחר מכן לקחתי את הגופה, כיסיתי אותה בשמיכות והנחתי על שני מושבי נוסעים. זה היה טראומה לנוסעים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה