ויראלי

נתניהו שר 'יוניקורן' במסיבת העיתונאים? התיעוד ששרף את הרשת

בסרטון שעלה לטיקטוק וזכה מהר מאוד למאות אלפי צפיות, נראה נתניהו נואם ופתאום מתחיל לשיר את השיר יוניקורן של נועה קירל, עימו העפילה לגמר האירוויזיון שייערך ביום שבת כשהיא בין הפייבוריטיות לזכייה בתחרות. כמובן שמדובר בדיפ פייק שגרם לסרטון להשמע כל כך אמיתי
מערכת ice |  3
נועה קירל, בנימין נתניהו (צילום יוטיוב/ כאן 11, פלאש 90/ אריק מרמור)
על רקע ההסלמה בעזה והירי הבלתי פוסק, ראש הממשלה בנימין נתניהו, קיים מסיבת עיתונאים עם שר הביטחון יואב גלנט אמש (רביעי). ההצהרה של השניים בוצעה על רקע הדיווחים השונים על הפסקת אש שהולכת ומתקרבת וגם על רקע שיגורים נוספים, אבל בטיקטוק דווקא חגג סרטון אחר שקשור למסיבת העיתונאים.
בסרטון שעלה לטיקטוק וזכה מהר מאוד למאות אלפי צפיות, נראה נתניהו נואם ופתאום מתחיל לשיר את השיר יוניקורן של נועה קירל, עימו העפילה לגמר האירוויזיון שייערך ביום שבת כשהיא בין הפייבוריטיות לזכייה בתחרות.
 
אלא שכמובן מי שראה את הנאום בזמן אמת יודע שזה לא קרה באמת אלא באמצעות דיפ פייק כאשר המילים הושתלו על קולו של נתניהו וזה נשמע בהחלט כאילו הוא שר את 'יוניקורן', בכל מקרה הסרטון הזה כבר הצליח לשרוף את הרשת.
מה שבאמת נאמר על ידי ראש הממשלה נתניהו היה: "אנחנו עדיין בעיצומה של המערכה. ברגעים אלו ממש כוחותינו תוקפים בעוצמה ברצועת עזה וגובים מחיר יקר מארגוני הטרור. כל מי שפוגע בנו, דמו בראשו. אנחנו אומרים למחבלים ושולחיהם, אנו רואים אתכם בכל מקום. אתם לא יכולים להתחבא ואנחנו בוחרים את המקום והזמן לתקוף אתכם. אנחנו ולא אתם. לא רק בתגובה, גם ברגיעה, הבחירה שלנו".
 
לשמחתנו, עד לרגע זה אף אזרח ישראלי לא נפגע. אני מבקש מאזרחי ישראל להמשיך להישמע להנחיות פיקוד העורף", אמר נתניהו. "בחודשים האחרונים סיכלנו יותר מ-120 מחבלים. המערכה טרם הסתיימה. נמשיך לעדכן אתכם. נכנסו לזה יחד, עומדים בזה יחד וננצח יחד".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איבד את זה
    בני 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ירד מהפסים
    סגור
  • 1.
    כמובן שמשהו אם מוח קטן יכתוב משהו רע נגד ביבי המלך
    ישראל 05/2023/11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ביבי מס 1 לא מתעסק בקטנות הוא שייך למגרש של הגדולים
    סגור
  • אוי לנו עם מלך כזה (ל"ת)
    בני 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור