ויראלי

עמוס לוזון ובת הזוג חוטפים: "להקיא, יכול להיות סבא שלה"

על רקע השמועות על זוגיות של עמוס לוזון עם רבקה ווג, דוגמנית בת 23 שצעירה ממנו ב-37 שנה, ברשת תוקפים: "תפסיקו לנרמל אנשים בני 62 שיוצאים עם בחורות בנות 23 רק כי הם 'סלבס', בא לי להקיא. אני באמת מזועזעת"
מערכת ice |  5
עמוס לוזון אירית רחמים (צילום אור גפן)
עמוס לוזון, איש העסקים המצליח בן ה-60 שחווה רק לאחרונה פרידה מבת זוגו ב-8 השנים האחרונות, המפיקה אירית רחמים, החל בזוגיות עם בחורה בשם רבקה ווג, דוגמנית בת 23 שצעירה ממנו בלא פחות מ-37 שנה. כך פורסם אמש (שלישי) ב"ערב טוב עם גיא פינס", שם אף הופצה תמונה שלו כשהוא מתנשק איתה במסיבה.
עם זאת, יש מי שממש לא אהבו את הסיקור המפרגן לזוגיות החדשה לכאורה של לוזון, סיקור שבהמשך אגב, 'זכה' להכחשה נחרצת גם מצידה של רבקה ווג, מי שנטען שהיא זוגתו החדשה של לוזון. הצייצנית מאיה גולדין למשל, יצאה למתקפה קשה בציוץ שהעלתה לטוויטר ובו כתבה: "תפסיקו לנרמל אנשים בני 62 שיוצאים עם בחורות בנות 23 רק כי הם 'סלבס', בא לי להקיא. אני באמת מזועזעת ועוד הלב החמוד הזה באמצע (בפוסט של ערב טוב עם גיא פינס). הבן אדם ליטרלי יכול להיות סבא שלה, מה נטרק?". 
 
עוד כתבה למגיבים לציוץ: "הכי אני אוהבת את כל הגברים החמודים פה שדווקא בעד הדבר הזה כי שניהם בגירים. הפער בין חוק למוסר תמוה לכם אני יודעת, אבל לא כל מה שחוקי הוא מוסרי וגבר בן 62 שיוצא עם מישהי בת 23... בואו נגיד את זה ככה, לא הייתי רוצה להיות אמא שלה או הבת שלו. אבל היי, מה אני מתערבת להם, זאת אהבה".
בהמשך, התמונות המשיכו לזרום ממערכת "ערב טוב עם גיא פינס", שם אף העלו מספר תיעודים של לוזון ורבקה ווג הצעירה כשהם נמצאים יחדיו בתל אביב, ואף תיעוד שהדוגמנית מבלה בבריכה בביתו של עמוס לוזון ביום שישי בצהריים.
 
רבקה ווג ממש לא נותרה חייבת, והעלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא שלחה איום מפורש למערכת "ערב טוב עם גיא פינס", בו היא טענה כי היא תתבע אותם בבית המשפט. בסטורי שהעלתה רבקה ווג היא כתבה כי "מה לא עושים בעבור רייטינג. פרסום שקרי, הזוי ופוגעני של גיא פינס". לסיום, שיגרה ווג איום למערכת "ערב טוב עם גיא פינס": "ניפגש בקרוב בבית המשפט".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הבחורה אשכרה קורעת את התחת בעבודה
    אוחנה 09/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי מה רוצים ממנה
    סגור
  • 4.
    טט
    דני 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנס
    סגור
  • 3.
    רבקה ווג היתה חרדית פעם. איך לא נגעלה ממנו? (ל"ת)
    גועל נפש 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    חבר עליך
    רונן 07/2023/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עכשיו העלו סרטון ברשת שרבקה ווג מקיימת יחסים עם מר לוזון בבריכה שלהם...אז איזה דתיה איזה מוסרית ואיזה זולה של כסף היא ממש לא דוגמנית, היא פליי
    סגור
  • 1.
    איזה אהבה ואיזה בטיח
    א 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    זאת אהבת הכסף ואנחנו יודעים בדיוק איזה נשים מקיימות יחסי מין בעבור כסף ככה זה רוסיות כולן כאלו נולדות ככה מהבטן הרסו את המדינה ונתנו לגברים עוד כוח לשעבד נשים רוסיות נשים רעות וטיפשות צריך להעיף אותן לרוסיה
    סגור