ויראלי

הבן של אייל ברקוביץ' מושפל: נחשף בסרטון מביך במיוחד

אחרי שח"כ שמחה רוטמן, יו"ר ועדת החוקה, תועד כשהוא מסובב את המיקרופון של מנהל הוועדה, כדי שלא ישמעו אותו, ליאור ברקוביץ', בנו של אייל ברקוביץ', תקף: "אני חושב ששמחה רוטמן היה ילד כאפות כשהיה קטן. יש לי מין תחושה כזאת", אך 'רוטמן', או יותר נכון צייצן בשם קפלינסקי שהתחזה לו בהלצה, הגיב בסרטון מביך מילדותו של ברקוביץ' ג'וניור בוכה במהלך משחק הכדורגל
מערכת ice |  5
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
ועדת החוקה אישרה אמש (שלישי) לקריאה ראשונה את צמצום עילת הסבירות בתום מהומה רבתי וחילופי צעקות בין יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן לבין חברי האופוזיציה. זאת, לאחר שרוטמן לא איפשר למשנה ליועצת המשפטית לממשלה, עו"ד גיל לימון, לנמק את דבריו לפני ההצבעה.
רגע תמוה אירע במהלך הדיון, כאשר מנהל ועדת החוקה, איל קופמן, העיר משהו ליו"ר שמחה רוטמן. ח"כ רוטמן בתגובה אחז במיקרופון של קופמן וסובב אותו החוצה כדי שלא ישמעו את דבריו.
 
מי שפחות אהב את המעשה של ח"כ רוטמן הוא לא אחר מאשר ליאור ברקוביץ', כדורגלן הפועל פתח תקווה בעונה החולפת ובנו של אגדת הכדורגל ומגיש הטלוויזיה והרדיו, אייל ברקוביץ', שכתב בטוויטר כך: "אני חושב ששמחה רוטמן היה ילד כאפות כשהיה קטן. יש לי מין תחושה כזאת". עם זאת, התגובה מצידו של חבר הכנסת, או ליתר דיוק צייצן בשם קפלינסקי שבחר 'להתחזות' לרוטמן בהלצה, לא איחרה לבוא, כאשר אותו 'שמחה רוטמן' מזויף צייץ סרטון של ליאור ברקוביץ', כאשר היה ילד, בוכה במהלך משחק כדורגל לאחר שהכדור לא הגיע אליו וכתב באנגלית: "זה אתה?", כאשר אפילו ברקוביץ' ג'וניור עצמו החמיא וכתב: "גאון".
 
 
העיתונאית טל שניידר, שהעלתה את הקטע בטוויטר שלה, כתבה בתגובה: "מה ראיתי פה עכשיו? יו"ר הועדה מסובב למנהל הועדה את המיקרופון? מגביל לו את הזכות לדבר? שוברים כל רף בוועדה הזו. כל נורמה".
 
כזכור, בדיוק לפני חודש הסתבך ח"כ רוטמן כשתועד חוטף מגאפון באלימות ממפגינה שרדפה אחריו ברחוב במהלך ביקורו בניו יורק. המפגינה הגישה נגדו תלונה במשטרה המקומית.
תקרית חריגה נוספת במהלך הדיור הסוער היום ארעה כאשר ח"כ יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) הורחקה על ידי רוטמן. בעת שהסדרנים משכו אותה החוצה צעקה לעבר רוטמן: "היית חבר כנסת מצוין, הפכת לשמוק". בעקבות הדברים הוגשה תלונה לוועדת האתיקה של הכנסת על ידי ארגון 'בצלמו'.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    הרבה דיסאינפורמציה. הרבה אנשים מגיבים כנגד הקואליציה
    גבר גבר 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם בכלל לא שומעים מה אומרים.? ישר משמיצים.האם שמעתם מה אומר סמוטריץ להקשיב לו . האם הקשבתם לבן גביר נואם?האם הקשבתם לטלי גוטליב?לרוטמן?ליריב לוין? רובם מדברים לעניין ומדברים דברי טעם. אישית אני מקשיב גם לאופוזיציה . לעיתים אף מסכים איתם. קצת מאבד סבלנות שלפיד מדבר ...כי יש גבול.תקשיבו לפני שאתם קופצים...
    סגור
  • 3.
    תשובה
    שרה 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חבל שהבן של ברקוביץ דומה לו, היה צריך להיות לו קצת יותר שכל בראש......
    סגור
  • 2.
    ילד בוכה - זו פשלה? (ל"ת)
    נפז 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 1.
    רוטמן
    ענן 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 3
    רוטמן חדור אידאולוגיה דתית לאומנית עמוקה. הוא אחת התאונות הכי גדולות בכנסת ישראל מאז ומתמיד. האיש רואה רק דרך אחת ולא מסוגל להקשיב למי שלא חושב כמוהו במאה אחוז. ילד כאפות זאת מחמאה עבור כזה אדם שתקוע בתקופ הילדות שלו. פשוט אינפנטיל.
    סגור
  • תשובה
    שרה 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מי שכותב כאלה שטויות הוא התקלה האמיתית. רוטמן אדם חכם ומשכיל, מעניין מה אתה?????
    סגור