ויראלי

אושרי כהן: "אנשים מאחלים 'מזל טוב' ולא יודעים שעברנו הפלה"

כשבוע וחצי לאחר שחשף את הטרגדיה שעבר עם בת זוגתו סשה, לידה שקטה בחודש השישי, מגלה אושרי כהן פרטים נוספים. "האינסטינקט הראשון הוא להסתיר, קצת להתבייש", הוא מגלה, "אבל הבנו כמה חשוב לספר את זה"
מערכת ice | 
אושרי כהן (צילום אינסטגרם)
לפני כשבוע וחצי חשף אושרי כהן את הטרגדיה שעבר יחד עם בת זוגתו סשה שוטורוב. זמן קצר לאחר שחשפו לעולם את דבר ההיריון הראשון שלהם, עברה סשה לידה שקטה בחודש השישי.
קצת אחרי שנרגעו מהמצב הקשה והתגובות הרבות לחשיפה, מדבר אושרי כהן כעת בריאיון גלוי לב ב"לילה טוב עם גיא פינס" ומספר על מה שאירע. "זה היה אירוע חזק ומטלטל", אומר כהן, "זה בא בצורה מאוד מפתיעה. בהתחלה אתה חש איזו אשמה כזאת כי אתה חושב שאולי זה קשור אליך, אבל זה משהו רנדומלי שפשוט קורה פתאום. אין לזה הסבר מדעי או רפואי ולפעמים דברים רעים קורים ואנחנו לא יודעים למה, אבל כנראה שיש להם סיבה".
 
כהן מגלה כי הגיעו לבית החולים בעקבות ירידת מים מוקדמת, שמסכנת גם את האם וגם את העובר. הזוג נאלץ לחוות לידה שקטה. "זה אומר שיולדים עובר מת וזה כמו לידה רגילה עם צירים, חדר לידה ומיילדת", אומר כהן בעצב ומוסיף: "האינסטינקט הראשון הוא להסתיר, קצת להתבייש, לחשוב 20 פעם למי להגיד, מה להגיד ואיך אומרים את הדבר הזה. ברגע ששיתפו אותנו עוד אנשים שעברו את זה והבנו כמה זה שכיח, אז סשה ואני הבנו כמה חשוב לספר את זה, לדבר על זה ולתת לאנשים שעברו את זה גם איזשהו כוח".
למרבה הצער, לא כולם שמעו על הטרגדיה וכך נוצר מצב שאנשים ששמעו על ההיריון, בירכו את הזוג: "כן, זה קורה המון בתקופה הזו", אומר כהן, "כל פעם להיפגש עם אנשים ולקבל מזל טוב. יש לך את השנייה הזאת שאתה גם לא רוצה להעכיר את האווירה וזה זמן לא טוב כי אתה עם עוד אנשים וזה לא משהו שצועקים ואומרים".
יחד עם זאת הוא מגלה כי הם שומרים על אופטימיות: "כל מה שמגיע וכל מה שקורה כנראה צריך לקרות. אנחנו ממש במקום טוב".
בת הזוג של אושרי כהן, סשה, כתבה באינסטגרם שלה לאחר המקרה: "אני עוד מחפשת את המילים הנכונות לחזור לכולם ובקרוב אני אמצא אותן. חשוב לי להגיד שאנחנו בסדר ועם הפנים קדימה, חזקים ואוהבים יותר מתמיד, תודה לכולם על החיזוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה