ויראלי

הפקת האח הגדול חוטפת מהמודחת: "השתיקו אותי"

המודחת האחרונה מבית 'האח הגדול', ריקי רוטר, יצאה נגד הפקת התוכנית בסדרת ציוצים חשופה על סיפור חייה: "הדיחו אותי מהאח הגדול כי לא האמינו לסיפור שלי. יצאתי בתחושת פספוס אדירה ומהר מאד הבנתי שהצלחתם לראות אותי ושאתם כועסים ביחד איתי. השתיקו אותי באח הגדול אבל לא הולכים להשתיק אותי בחוץ"
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
דרמה נוספת סביב 'האח הגדול', כאשר המודחת האחרונה מהתוכנית, ריקי רוטר, יצאה למתקפה חריפה נגד הפקת התוכנית, בטענות קשות על כך שהסיפור האישי הלא פשוט שלה לא הועבר בצורה נכונה בתוכנית ובעקבות כך, לטענתה, גם הודחה במהרה אחרי שנכנסה לבית במסגרת כניסת הדיירים של אמצע העונה.
בסדרת ציוצים בטוויטר כתבה ריקי רוטר כך: "הדיחו אותי מהאח הגדול כי לא האמינו לסיפור שלי. יצאתי בתחושת פספוס אדירה ומהר מאד הבנתי שהצלחתם לראות אותי ושאתם כועסים ביחד איתי. אז אני חייבת לשתף - רק לאחרונה אמא שלי ביקשה שאשנה את שם המשפחה שלי וביקשה שאקבור את העבר מאחור, אחרי שנים שאני בעצמי ניסיתי להכחיש את העבר ולהתקדם קדימה, וניסיתי בכל דרך להוכיח שאני בזכות עצמי בלי קשר לעבר".
"בניתי אימפריה עם עסק פורח וחיי זוגיות מדהימים. אבל דוגרי? הייתי מלכת ההדחקות והדחקתי את כל מה שעברתי. אבל אז... זכיתי ללמוד קולנוע וגיליתי שהצלקות שלי מתאחות רק דרך הסיפור. ביימתי צילמתי וכתבתי סרטים קצרים. התאהבתי במאחורי המצלמה. כשהחלטתי להיכנס לאח הגדול זה היה הרגע היחידי שיצאתי לשנייה מאחורי המצלמה והחלטתי לספר את הסיפור שלי, ככה איך שהוא. בלי שחקנים תסריטים ובמה. רק אני בפשטות של הדבר. וקיבלתי כאפה למציאות".
 
"אנחנו כבני אדם כל כך אוהבים להטמין את הראש בחול ולא להתמודד מול המורכבות של החיים. בבקשה מכם תצפו בקטע למטה, תקבלו מראה לישראליות, לדגל האידיליה שמספר כמה העולם יפה פה, שמתכחש ונרתע לשמוע את האמת. שלא יודע להכיל מורכבות ולהבין שאין אמת או שקר. אל תעצמו עיניים כי זה נוח... החוויה הקצרה בראליטי הייתה מדויקת בשבילי, זה לא היה המקום שלי ואני מאושרת שהספקתי לפחות לכמה דקות לתת לכם הצצה לאמת שלי".
"אבל בואו, גליתי שאתם רוצים לשמוע אותי הרבה מעבר למה שדמיינתי (ובנימה זו תודה לאלפי ההודעות שלכם אתם מרגשים!) הרצאתי לפני האח על סיפור חיי והקרנתי את הסרטים שלי ואני אהיה מאושרת להמשיך בכל הכוח. אני מחכה להרצות בכל פינה בארץ ובעולם. בואו לקבל הצצה על סיפור של ילדה חרדית שעזבה את כל העולם מאחור ולא מבחירה... והילדה הזו היא פאקינג אישה חזקה שעומדת מולכם וגאה מאד באימפריה שבנתה ובדרך שלה".
"השתיקו אותי באח הגדול אבל לא הולכים להשתיק אותי בחוץ. סמכו עליי. זו החוויה האישית שלי ותאמינו לי שאני גאה בה. תנו לי עוד קצת זמן ואתם עוד תראו את היצירות שלי על המסך הגדול והקטן גם יחד. בעזרת השם! אשמח מאד אם תשתפו את הפוסט מול בתי ספר, חברות, ארגונים וכל מי שהיה רוצה לשמוע את הסיפור שלי עם כל המורכבות שבה. הקישור שכאן ישלח אתכם ישירות לעמוד ההרצאות שלי. מחכה ומתרגשת!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה