ויראלי

הרשת סוערת נגד אדל בספלוב: "היא שפחה שלו?"

כוכבת הרשת הכריזה כי תמנע מלצרף את בנה הקטן לחופשה המשפחתית: "הבעל לא יקבל את היחס שמגיע לו". גולשים רבים התרעמו על דבריה, והיא השיבה להם: "צרי עין בלתי נסבלים, שחררו לי מהווריד"
מערכת ice |  1
אדל בספלוב ליראק פריז (צילום שי פרנקו)
הדוגמנית ומעצבת התכשיטים הישראלית אדל בספלוב כבשה לאחרונה את הרשת כשהחליטה לשתף את קהל העוקבים ביחסיה הקרובים עם בעלה, המסעדן הישראלי מצליח (מאץ') עבד, שאיתו העבירה את הקיץ האחרון בחופשות רבות ברחבי העולם. לחלק מהחופשות התלוו אליהם חברים קרובים, ולחלקן הצטרפה גם בתה הקטנה.
מי שלא הצטרף לנופשים של הזוג המאושר, הוא הבן הקטן ליב, אותו בספלוב בחרה להשאיר בארץ. בראיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" נימקה את הסיבה להיעדרו של ליב מהנופש המשפחתי: "אני תינוקות לא לוקחת איתי לחו"ל, זה סבל", הסבירה בספלוב. "הילד שלי לא באמת יבין אם הוא במלון בדובאי או בארץ. הבעל לא מקבל את היחס שמגיע לו... זה אפילו לא עולה בלקסיקון של המשפחה אם ניקח את ליב".
 
המשפט עורר חיצי ביקורת חדים נגד בספלוב ברשתות החברתיות. "בעלה לא יקבל את היחס שמגיע לו?", כתבה אחת הגולשות. "איזו בושה. היא שפחה שלו?". עוקבים רבים נוספים התערמו. "לא להאמין שבחורה בשנת 2023 מדברת ככה", כתבה אחת הגולשות. "יותר חשוב שהבעל יקבל את מה שמגיע לו מאשר שהבעל יבלה עם הילד זמן איכות, ושכולם ירגישו משפחה אחת?". בעקבות הסערה נגדה, בספלוב העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה ובו השיבה לגולשים: "צרי עין בלתי נסבלים, שחררו לי מהווריד". 
לפני חודש הסבירה בספלוב, שהשתתפה עם בעלה בעבר בתוכנית המציאות "זוג מנצח VIP", לעוקביה ברשת החברתית: "קודם כל בעלי בסדר העדיפויות ואני ורק אחר כך הילדים. הילדים יגדלו ובסוף הם יעזבו אותי ואת הבית ועם מי אני נשארת? בעלי והנפש שלי. מעדיפה נפש בריאה. מעדיפה לחיות, ליהנות. יום שעובר לא חוזר. ככה אני חייתי, חיה ואחיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היא צודקת
    צדוק צדקיהו 08/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לה, אם הנשים היו חושבות חכם כמוה אחוסי הגירושין היו נמוכים.
    סגור