ויראלי

הקמפיין החדש של אל על: אלה הכוכבים שיופיעו על המסך

חברת התעופה משיקה תוכנית חדשה למועדון "הנוסע המתמיד" וגייסה שלושה זמרים ישראלים מצליחים לטובת פרסומת מוזיקלית במיוחד. מארינה מקסימליאן שמשתתפת בפרויקט, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "כבוד שלי לייצג מותג כזה!"
מערכת ice |  1
מטוס אל על (צילום פלאש 90/ משה שי)
אם צפיתם בטלוויזיה המסחרית בימים האחרונים, אין מצב שלא נתקלתם בקמפיין החדש של אל על למועדון הלקוחות "הנוסע המתמיד". הפרסומים של חברת התעופה מתהדרים במארינה מקסימיליאן, אביב אלוש ורותם כהן - שלושה מבכירי הזמרים הישראלים, שהתרגשו לשתף ברשתות החברתיות על השתתפותם בפרויקט. 

"איזו פרסומת מתוקה שיצאה לנו, כתבה מארינה מקסימליאן בחשבון האינסטגרם שלה. "שילוב של אנשי קריאייטיב יצירתיים עם אחד הצוותים הכי כיפיים שיצא לי לעבוד איתם על המסך ומאחוריו. התוכנית החדשה והמשודרגת של מועדון הנוסע המתמיד, יוצאים מהקופסא כדי להיות הכי טובים שאפשר עבור כל לקוח... כבוד שלי לייצג מותג כזה!". 
חברי "הנוסע המתמיד" זכאים לצבירת נקודות מטיסות החברה או שותפותיה. את הנקודות חברי המועדון יוכלו לממש לטובת כרטיסי טיסה מוזלים (כרטיס בונוס) או שדרוגים שונים. חברי המועדון משתייכים למעמד בהתאם לכמות הצבירה השנתית שלהם, וכך זכאים להטבות ומגוון שירותים ייחודיים בטיסה. המעמדות באל על הם: מתמיד, כסף, זהב, פלטינה וטופ פלטינה. כל אחד מהם מייצג צבירה גבוהה יותר והטבות בהתאם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מניה פח של חברה פח
    אלעד 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    0 הנהלה 0 קשרי משקיעחם
    סגור