ויראלי

בזמן השידור: החבר של כתבת חדשות 12 נפצע מירי מחבלים

ידין גלמן, בן זוגה של כתבת חדשות 12 אדוה דדון, נפצע במהלך ניסיון השתלטות על מחבלים בקיבוץ בארי. העיתונאית שמשדרת ומדווחת מהרצועה בימים אלה עבור חדשות 12, גילתה על כך בזמן השידור: "הוא גיבור"
מערכת ice |  1
ידין גלמן (צילום מתוך האינסטגרם)
כמעט טרגדיה. השחקן והדוגמן ידין גלמן, בן זוגה של כתבת חדשות 12 אדוה דדון, נפצע במהלך נסיון השתלטות על מחבלים בקיבוץ בארי. העיתונאית שמשדרת ומדווחת מהרצועה בימים אלה עבור חדשות 12, גילתה על כך בזמן השידור.
ערן סויסה מישראל היום מדווח כי מקורביו מספרים כי בשעות אלה הוא עובר סדרת ניתוחים: ״הוא גיבור, טיפל בפצועים בכפר עזה ואז הם קיבלו פקודה לעבור לבארי, שם היו מאות מחבלים שהשתלטו על הבתים.
 
הדיווח טוען כי מסתבר שגלמן נפצע קשה במהלך קרב הירואי שנמשך שעות. מה שהיה זה שבזמן שטיהרו בתים והצילו משפחות בבארי, הוא חטף כדור בחזה וביד, וחילצו אותו אחרי זמן רב תחת אש. נלחמו על חייו ועכשיו הוא במצב יציב תודה לאל ועובר סדרת ניתוחים״.
עוד הסביר סויסה: "אדוה דיווחה עם צוות של החדשות מרעים, ובחיפושים אחר נעדרים שאפשר לחלץ. ברגע שירד החושך הם חזרו לאזור עם קליטה ושם היא קיבלה את העדכון על הפציעה.  בשלב הזה לא ידעו אם הוא ישרוד את איבוד הדם. היא דיווחה למהדורה ורק אז יצאה לסורוקה״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    קודם דיווחה- ורק אז יצאה לסורוקה .. וואו .
    א.ב. 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדווה קרייריסטית בכל מצב .. קודם הקריירה ורק אחר כך האהוב .. נו, טוב .. העיקר שהוא יבריא . ידין באמת גבר שווה ו"מלח הארץ" ללא ספק. רפואה שלמה.
    סגור