ויראלי

אסתי גינזבורג לפוקס ניוז: "הפחד השתלט עלי, הילדים נשארים בבית"

הדוגמנית הישראלית המתגוררת בארה"ב עם בעלה עדי קייזמן ושלושת ילדיהם, התראיינה לרשת האמריקאית בעקבות מעשי הטבח, והביעה זעם על הפגנות תמיכה בפלסטינים בניו יורק: "תומכים במי שעשה מעשים מזוויעים"
מערכת ice |  1
אסתי גינזבורג בקמפיין גולברי (צילום יניב אדרי)
הדוגמנית הישראלית אסתי גינזבורג, המתגוררת בלוס אנג'לס שבארה"ב עם בעלה עדי קייזמן ושלושת ילדיהם, התראיינה בסוף השבוע לרשת פוקס ניוז על רקע מלחמת חרבות ברזל והשפעותיה העולמיות.
ברחבי העולם כולל בארה"ב מתקיימות בימים אלה הפגנות תמיכה בתושבי עזה, ובפוקס ניוז ציינו כי עקב כך החליטו יהודים רבים במדינה שלא לשלוח את ילדיהם למסגרות החינוך. לשם כך שוחחו עם גינזבורג שנשאלה על החלטתה לגבי ילדיה, ואף הוצגה כחיילת לשעבר בצה"ל.

"החלטתי להיות זהירה מהרגיל", אמרה גינזבורג למראיין, "גדלתי בישראל וסביבנו תמיד היו דברים כאלה ואף פעם לא חשתי צורך להיות מפוחדת או זהירה יתר על המידה. אבל אחרי שנוכחתי כמה חמאס יכול להיות אכזרי, החלטתי שאין סיבה שאהיה אמיצה על חשבון ביטחון ילדיי. זה אולי עצוב, שאני נותנת להם לנצח ונותנת לפחד להשתלט עליי, אבל ראינו בכל יום את הדיווחים והסיפורים על ניצולים ואת הסרטונים המזוויעים. האנשים האלה אכזריים ולא יעצרו בעבור שום דבר".
 
לגבי הפגנות התמיכה בפלסטינים השיבה גינזבורג: "זה מכעיס אותי, כי כשהאנשים האלה תומכים בחמאס הם למעשה תומכים במעשים שחמאס ביצע. הם תומכים בארגון טרור שכרת ראשים של תינוקות, הוציא תינוקות מבטנן של נשים הרות, שרצח הורים לעיניי ילדיהם. והאנשים האלה תומכים ב, אני אפילו לא יכולה לומר חיות, באנשים האלה שעושים את אותם מעשים מחרידים. זה ממש מפחיד אותי, כי זה לא עניין של ויכוח פוליטי, או של ישראל ופלסטין. זה עניין של אנושיות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בושה למין האנושי
    מירי 11/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשואה לחלאת אדם. זוג נוכלים גנבים שברחו מהארץ.
    סגור