ויראלי

למען הלוחמים: שפים ישראלים הקימו מערך להכנת אוכל כשר

יזמים צעירים ועצמאיים מאזור המרכז חברו יחד והתגייסו למען חיילי הדרום הצפון. בנוסף, גויס צוות של שפים מתנדבים בניהולו של שף טום הררי. יחד הקימו מערך מתנדבים של כ-220 איש שחילק יותר מ-15,000 מנות
מערכת ice | 
פלאפל (צילום istock)
חמישה יזמים צעירים ועצמאיים מאזור המרכז חברו יחד והתגייסו למען חיילי הדרום הצפון, ומפוני עוטף עזה בשיתוף עם עמותת הקרן לפיתוח חדרה. היזמים הבינו שיש צורך באוכל חם ודגש על כשר לגדודים ששומרים על כל עם ישראל ברחבי הארץ וגייסו לפעולתם את אולם אירועים "ALMA" באבן יהודה.
בנוסף, גויס צוות של שפים מתנדבים בניהולו של שף טום הררי. יחד הקימו מערך מתנדבים, עם כ-220 מתנדבים שמגיעים בכל יום לשעות של עבודה, מערך תרומות שעושה כל שביכולתם לקבל תרומות מאנשים פרטיים, יהודים מרחבי העולם וחברות מסחריות גדולות שיכולות לתרום כסף ו/או מצרכים.
 

היזמים הוציאו כבר למעלה מ-15,000 מנות בשבוע האחרון (לא כולל שבת). לא מעט מסעדות ברחבי הארץ גייסו שפים וטבחים רבים מכל התחומים לטובת הכנה בלתי פוסקת של מנות שהועברו ויועברו בצורה שוטפת ללוחמים הפזורים ברחבי המדינה ולמשפחות שנאלצו לברוח מבתיהן. 
 
בכשרות צהר נרתמו לשיתוף פעולה מסקרן עם המסעדות, בהן A וטאיזו בתל אביב, שבמהלך פעילותן השוטפת והיומיומית מגישות אוכל לא כשר, והתנדבו לעשייה על מנת לוודא שהאוכל שנשלח למשפחות ולמתנדבים יהיה בכשרות ראויה, כך שניתן יהיה להנגישן עבור כלל לוחמינו בשטח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה