ויראלי

"עד הניצחון": הרמטכ"ל טס בשמי עזה ושוחח עם הכוחות בקרקע | צפו

הרמטכ"ל ובכירי צה"ל ומערכת הביטחון הבינו במלחמה הזו דבר אחד מאד חשוב, שהמורל של חיילי צה"ל יכול לעשות את ההבדל בלחימה. באקט נוסף של מנהיגות טס הרמטכ"ל בשמי עזה ושוחח עם הכוחות בקרקע
מערכת ice | 
הרצי הלוי במטוס (צילום דובר צה"ל)
הרמטכ"ל, הרצי הלוי וראש השב"כ, רונן בר, נכנסו בשבוע שעבר לרצועת עזה ונפגשו עם החיילים שנמצאים בלב המלחמה. לאקט הזה יש חשיבות שאין לזלזל בה, כחלק מהלוחמה הפסיכולוגית נגד אויב כמו חמאס, שמנהיגיו נמצאים עמוק באדמה או שברחו לחו"ל בטרם המלחמה.
אקט זה מעביר מסר חזק לחיילי צה"ל ונותן להם את הביטחון להמשיך בכל הכוח וגם מנגד מראה לחמאס, שעוקב אחרי כל ציוץ ופרסום בישראל, שהמפקדים בצה"ל הולכים קדימה בניגוד אליהם שהם מתחבאים מאחורי אזרחים, ובמיוחד ילדים.
הרמטכ״ל, באקט נוסף של מנהיגות, ביצע טיסה מעל רצועת עזה עם מפקד טייסת 100, ובשיחה עם מפקד חטיבת גולני אמר לו: "תמסור לכל האנשים שלכם - אתם עושים עבודה חשובה, כולם מאחוריכם, כל צה״ל עובד כדי שתתקדמו - עד הניצחון".
 

מפקד חטיבת גולני מסר לרמטכ"ל בחזרה כי הוא מסמן לו: "כרגע מנופף לך עם דגל החטיבה מספר 1, ועם דגל המדינה מספר 1". אמר המח"ט בשיחה הנדירה שנקלטה בקשר הצבאי ופורסמה היום (ראשון) על ידי דובר צה"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה