ויראלי

מוטי לוחים ועמית רומם: ה"שמות" מהספינה שנחטפה הפכו לבדיחת רשת

"הדלפה" של שמות המלחים שנשבו על הספינה בבעלות ישראלית שנחטפה אתמול על ידי החות'ים בתימן, הפכה לבדיחת רשת: אבי רון, אלי קופטר, יובא למנוחות ותיקי פור, הם רק חלק מהשמות שבתימן חשבו שהם אמיתיים
מערכת ice |  1
טוויטר (צילום shutterstock)
אתמול (ראשון) חטפו המורדים החות'ים בתימן ספינה בבעלות ישראלית חלקית של רמי אונגר ששטה בים האדום, ועל סיפונה נשבו 22 אנשי צוות ממדינות שונות, שאינם ישראלים.
היום הופץ ברשת ממקור לא ברור, ציוץ טוויטר בשפה הערבית ובו הודלפו כביכול שמות כמה מהמלחים שהיו על הספינה. הציוץ הופץ בתימן, אלא שהשמות היו בדויים ומורכבים מבדיחות ישראליות. מי שדובר ערבית כמובן לא הבין זאת וחשב שמדובר בשמות האמיתיים, אך ברשת בישראל הופץ הציוץ והפך ויראלי וגרר הרבה בדיחות וחיוכים.

השמות המצוינים בציוץ הם: "קפטן מוטי לוחים (מוט הילוכים), עמית רומם (המתרומם), אבי רון (אווירון), יובל למנוחות (יובא למנוחות), אלי קופטר (הליקופטר), נתן לידוח (נתן לי דוח), מיכה נפו (מי חנה פה).
הנשים: ראומה מצאטי (ראו מה מצאתי), תיקי פור (תיק איפור), סימי לאק (שימי לק), אני טבאטי (אני טבעתי), מינה שחוטי (מי נשכו אותי).
 
כזכור, ראש הממשלה נתניהו גינה אמש את התקרית, ואמר כי: "זהו מעשה טרור איראני נוסף המבטא קפיצת מדרגה בתוקפנות של איראן כנגד אזרחי העולם החופשי, ומייצר משמעויות בינלאומיות לגבי ביטחון נתיבי השיט העולמיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם אסף לוץ? (ל"ת)
    Nonconcept 11/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור