ויראלי

גם מסי שמע: הקריאה של השדר הארגנטינאי להחזרת החטופים

השדר היהודי-ארגנטינאי שעלה לכותרות לאחר שריגש חובבי כדורגל ישראלים רבים, כאשר לפני המשחק של קבוצת בוקה ג'וניורס, התייחס השדר לטבח שביצעו מחבלי חמאס וקרא להשבת החטופים
מערכת ice | 
כדורגל (צילום Istock)
נבחרות הכדורגל של ברזיל וארגנטינה נפגשו הלילה (רביעי) למשחק במסגרת מוקדמות המונדיאל באצטדיון המרקנה המפורסם בברזיל. כשהקבוצות נעמדו בטקס שלפני המשחק והשמעת ההמנונים, כאשר הכוכב הענק ליאונל מסי נמצא על כר הדשא עם נבחרתו, השדר הארגנטינאי, הרנן פלר, עשה זאת שוב.
פלר שוב ריגש ישראלים רבים והפעם על במה גדולה הרבה יותר מקודמתה, כשקרא להשבת החטופים, בפתח דבריו דקות לפני תחילת המשחק. כאשר המצלמה עברה והראתה את שחקני שתי הנבחרות, פלר החל לדבר ולהזכיר שוב את מספר הימים שנמצאים החטופים ברצועת עזה, מאז הטבח שביצעו מחבלי ארגון הטרור חמאס ביישובי העוטף.
מדינת ארגנטינה היא בין המדינות היחידות שמתחילת המלחמה ועד היום הביעה את תמיכתה הבלתי מסויגת בישראל, כאשר לא נראה בה הפגנות נגד ישראל, כפי שנראה במדינות אחרות אשר הביעו את תמיכתן.
מעניין יהיה לראות את המשחק הבא שאותו ישדר פלר, ואיך יתייחס לעסקת החטופים שאושרה אתמול על ידי ממשלת ישראל וצפויה לצאת לפועל כבר מחר בבוקר, עם השבתם של 10 חטופים מידי החמאס ושחרור ראשוני של האסירים מישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה