ויראלי

רני רהב מתפוצץ בשידור חי: "אסור לתת לה לישון בלילה"

היח"צן הלאומי בטענות קשות בחדשות 12 נגד נציגת הצלב האדום בישראל: "אנחנו דואגים לכל תרופה לכל אסיר ביטחוני כי היא באה לבדוק ודורשת את זה שאנחנו לא עוברים על החוק. אז גם אנחנו דורשים ממנה לנסוע לעזה ואני יודע שהיא נסעה לעזה הרבה פעמים בשנה האחרונה לפני הפוגרום ולדרוש את הדברים הלגיטימיים האלו"
כפיר אדר |  7
רני רהב (צילום ויקיפדיה)
אחרי הראיון המוזר של נציגת הצלב האדום לחדשות 12 כשטענה כי הם לא ארגון ששופט, ולכן לא מתעסקים בשאלה אם חמאס ארגון טרור, רני רהב עלה למתקפה חריפה נגד הארגון באולפן וקצף גם נגד הממשלה.
רהב אמר בצורה נרגשת נגד הצלב האדום: "אני רק רוצה להגיד לך מילה קטנה, ישנה אישה שגרה ביפו בגבעת אנדרומדה, זה איזור מאוד יוקרתי. קוראים לה אלכסנדרה מנגון והיא נציגת הצלב האדום. היא ישנה בשקט בלילה ביפו וקמה בבוקר לנמל המהמם והנוף המקסים של הים. האישה הזו לא צריכה לישון אף לילה, כי היא זו שצריכה לדאוג שאותה גברת בת 78 שהועברה בהליקופטר לבית חולים כי הנאצים של חמאס דאע"ש לא דאגו לה לתרופות ואנחנו דואגים לכל תרופה לכל אסיר ביטחוני כי היא באה לבדוק ודורשת את זה שאנחנו לא עוברים על החוק. אז גם אנחנו דורשים ממנה לנסוע לעזה ואני יודע שהיא נסעה לעזה הרבה פעמים בשנה האחרונה לפני הפוגרום ולדרוש את הדברים הלגיטימיים האלו".
 
עוד הוא אמר: "מה שלום החטופים שלנו? למה לא קיבלו תרופות? למה היו בתת תזונה של אוכל? זה התפקיד של הצלב האדום. אתמול אמרה איזו נציגה שזה לא תפקידם, אלא רק להוביל והמנחה אמר לה שבשביל להוביל אפשר להזמין טקסי. צריך להגיד להם עד כאן גם לכל המטה הזה, או שתעשו משהו או שבאמת נזמין טקסי, כי מי שעושים הכל זה מצרים וקטאר ולא היא".
על שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר: "תגיד לשר האוצר לקרוא את העיתונות ולהקשיב לחדשות 12 ולהתסכל מה עובר פה, כי כאן מראיינים את עם ישראל והעם בוכה. אז אם שר האוצר לא מבין את הבכי, שישים את המפתחות או שיקל על עם ישראל, יש לו שתי ברירות. אם לפחות היו אומרים שהכסף יוקדש לאנשים קדושים כמו אנשי זק"א או חברא קדישא, שבאמת עושים עבודת קודש לעם ישראל ויגידו לאברכים ששעתיים שלוש בים יתנדבו שם".
עוד הוא דיבר על הנושא הכלכלי: "הכל נכנס מתחת למטריה, הציבור הישראלי מגיע לדעת כל שקל שעובר, חינוך בבקשה ואני לא מתווכח, עם כל הכבוד, אנחנו במלחמה על הבית, האנשים ובריאות הנפש שלכם, זה צריך להיות קודש לאנשים האלה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    רני רהב
    אושי 12/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תהיה אמיץ ותגיד כמו שנציגת האום לא מסוגלת להביא מידע על החטופים צריך למנוע מהאום והצלב האדום לקבל מידע מאיתנו ובמיוחד הצלב האדום לא צריך לקבל שום דריסת רגל בבתי הכלא של המחבלים או אפשרות לקבל מידע עלהם עד שנקבל אנחנו מידע על החטופים ושהם מקבלים טיפול רפואי נכון וכדורים ...
    סגור
  • 6.
    אם היה קורה ביוש- היו תושבי העו טףבראשי ההפגנות להחזרת
    המזל: 12/2023/01
    הגב לתגובה זו
    3 3
    כל השטחים לרשות הנאצית
    סגור
  • 5.
    לא להרפות מהצלב האדום
    מקס 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אתה צודק מאד! אני מקווה שאתה מגייס את כל היכולות והתשתיות שיש לך בארץ ובעולם כדי לא לתת לצלב האדום ולגברת ביפו לישון בלילה.. לא להרפות מהם.
    סגור
  • 4.
    הפעם הוא צודק
    כשהו צודק 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    10 0
    שיפסיק להתחסד הארגון ההזוי הזה. באמת לא מגיע לה לישון אף לילה
    סגור
  • 3.
    למה משתיקים את זה שהצלב האדום
    למה 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא מבקר את החטופים בעזה!!!!!!@
    סגור
  • 2.
    יהיר
    ציפי 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 7
    תפסיק לתת הוראות לכל אחד , סמוטריץ יודע מה הוא,עושה , אם בא לך תתרום.
    סגור
  • 1.
    את מי משרת רני רהב. האמת מפוצצת אותו (ל"ת)
    רון 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור