ויראלי

אוהד בוזגלו זועק: "מי דואג עכשיו לנשים שלנו בישראל?"

אוהד בוזגלו העלה פוסט בו זעקה למען הנשים בישראל:  מה עובר בראש עכשיו לנשים ישראליות??? לאימהות של הילדים שלנו ולאימהות של הדורות הבאים?? העולם ללא נשים בריאות לא שווה שקל! עולם ללא נשים בטוחות הוא לא מקום ששווה לחיות בו. הנפש צריכה טיפול! צריכים עזרה!"
מערכת ice | 
אוהד בוזגלו (צילום פייסבוק/ אוהד בוזגלו)
מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה היום (ראשון) ליומה ה-65 של לחימה קשה בדרום ובצפון הארץ. מי שהתייחס לכך עם פוסט שהעלה לאינסטגרם הוא אוהד בוזגלו, שהעלה פוסט בו קרא לדאוג לנשים בישראל שחוות תקופה קשה.
בפוסט שהעלה בוזגלו הוא כתב: "המלחמה כאן כבר תקופה משמעותית ולאחר התלבטות ארוכה החלטתי לעלות פוסט בנושא נשים. אז אולי לא מפתיע אתכם שאכתוב על נשים אבל הפעם בנושא שמעולם לא חשבתי שארשום. מי דואג עכשיו לנשים שלנו בישראל???
מי דואג לטיפול פסיכולוגי אפילו פסיכיאטרי לנשים ישראליות שראו/שמעו/חוו את הזוועות הבלתי נתפסות שקרו ב-7/10 כאשר מפלצות החמאס ושות' אנסו/התעללו/השחיתו ורצחו באכזריות ובברוטליות את הנשים שלנו???".
"כל נשות ישראל נמנות בתוך הקטגוריה הזאת!!! תמיד זעקתי על כך שכמעט כל אישה שפגשתי עברה בחייה הטרדה מינית במקרה הפחות רע ואף מקרים קשים יותר. הנושא הרגיש אף פעם לא קיבל טיפול הולם כאן במדינה שלנו בצורה מספקת!!! אבל עכשיו?! עכשיו?! אחרי הרוע הלא יאומן והלא יתואר שקרה!!! מה יהיה עכשיו?! איך אישה בישראל אמורה להתנהל בנפש בריאה במציאות כזאת?! איך אישה בישראל מסתכלת על גבר בכללי כיום?! מפחיד!!!"
"אני כגבר שכל חייו היה סביב נשים בחיים לא הצלחתי להבין איך בכלל אפשר להרים יד על אישה לא נדבר בכלל על לקחת דברים בכוח או מי הבן... שמתרגש מלקחת בכוח??? זה חולני!!!! וזה קיים לצערי!!! קיים בצורה שלא דמיינו. תמיד היו מקרים של אלימות ותקיפות מיניות כלפי נשים ולאורך השנים נשים סובלות המון אבל מאז פרוץ המלחמה הקלפים נטרפו וההבנה שהסכנה היא הרבה יותר מוחשית ואכזרית.
"הזוועות שהבנתי שקרו לנשים על ידי המפלצות המעוותות האלה בדמויות אדם, לא יכולות להיות מעוכלות או מובנות!!! מה עובר בראש עכשיו לנשים ישראליות??? לאימהות של הילדים שלנו ולאימהות של הדורות הבאים?? אני בטוח שהמון גברים כעת חשים כמוני ומרגישים חסרי אונים. לי ברמה האישית יש צלקת גדולה בנפש. לעולם לא אצפה בסרטונים! אין לי יכולת הכלה לזה. נשים תמיד היו בעיניים שלי כמו ילדים במובן של רגישות ושל תשומת לב ועל כן תמיד באינטראקציה שלי איתן הופעלה אצלי התכונה האבהית שלי כלפיהן. אני מודה שזה נגע לי בנקודת תורפה".
"איפה נעלמו אירגוני הנשים העולמיים??? אני זועק את הזעקה הזאת כי העולם ללא נשים בריאות לא שווה שקל! עולם ללא נשים בטוחות הוא לא מקום ששווה לחיות בו. הנפש! הנפש צריכה טיפול! צריכים עזרה!"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה