ויראלי

אופירה אסייג משתוללת מזעם: "מתי ייעלמו לנו מהחיים?"

לאחר שעשתה הדלקת נרות מצומצמת בביתה, יחד עם חברתה לאה שנירר, היא כתבה: "נר שלישי של חנוכה, אני מחכה לנס אחד אלוהים: שכל החטופים יחזרו הביתה #hanukkah", "שתי רקטות נפלו בגוש דן, לא הופעלו אזעקות וחמאס אישר שהם שלחו… ואני לא מאמינה לשום מילה של המחבלים האלה"
מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
לאחר שהותרו בסוף השבוע שמותיהם של חללי צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחותיהם, מגישת קשת 12 הוותיקה ומגישת רדיו 102FM אופירה אסייג שיתפה בכאב שלה על רקע הכניסה ליום ה-65 למלחמת חרבות ברזל את תחושותיה על החטופים, הטילים שעדיין נורים לכיוון המרכז והחיילים.
אסייג כתבה בסוף השבוע האחרון, לאחר שנשמעה אזעקה נוספת ליד ביתה בתל אביב: "שתי רקטות נפלו בגוש דן, לא הופעלו אזעקות וחמאס אישר שהם שלחו… ואני לא מאמינה לשום מילה של המחבלים האלה. מתי הם יעלמו לנו מהחיים? מתי!?".
לאחר שעשתה הדלקת נרות מצומצמת בביתה, יחד עם חברתה לאה שנירר, היא כתבה: "נר שלישי של חנוכה, אני מחכה לנס אחד אלוהים: שכל החטופים יחזרו הביתה #hanukkah", "מעל 2,000 נכי צה״ל נוספו במלחמה".

בשבוע שעבר היא כתבה: "רס״מ עדי שני נפל בקרב היום בעזה. כל יום נופלים חללים, הלב לא עומד בזה", "דובר צה״ל: ״סינוואר לא נמצא מעל האדמה, הוא מתחת לאדמה . לא רוצה לפרט איפה, התפקיד שלנו להרוג אותו”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה