ויראלי

דנה אינטרנשיונל פגועה מארץ נהדרת: "אני לא מודעת לעצמי?"

הזמרת כתבה על המערכון בו הופיעה: "שני את מהממת, את יותר דנה ממני. יכולה לבקש משי שיסגור לך הופעות ותלכי להופיע במקומי?", עוד היא הפנתה ביקורת למאפרים: "ורק תבקשי מהמאפרת נחיריים קטנים יותר, או שאני לא מודעת לעצמי ואלה הנחיריים שלי?".
מערכת ice |  2
דנה אינטרנשיונל דנה קמה (צילום מסך yes)
בצל הסערה של מערכון 'עידן עמדי' שגנב את ההצגה, מסתבר כי אתמול (שלישי) "ארץ נהדרת" בקשת 12 הצליח החיקוי של הדיווה דנה אינטרנשיונל להוציא ממנה ביקורת לא כל כך מחמיאה, לא למי שגילמה אותה שני כהן, אלא יותר לצוות האיפור.
דנה כתבה: "שני את מהממת, את יותר דנה ממני. יכולה לבקש משי שיסגור לך הופעות ותלכי להופיע במקומי?", עוד היא הפנתה ביקורת למאפרים: "ורק תבקשי מהמאפרת נחיריים קטנים יותר, או שאני לא מודעת לעצמי ואלה הנחיריים שלי?".
 
יש לציין כי ארץ נהדרת שגרפה אמש (שלישי) 22.2% רייטינג, שרפה את האינטרנט עוד לפני ששודר הפרק, כאשר פורסם טיזר קצר לחיקוי של הזמר עידן עמדי, אשר נפצע לאחרונה באופן קשה במהלך פעילות ברצועת עזה. התגובות לחיקוי, איך לומר, לא איחרו להגיע ואורי לייזרוביץ' שגילם אותו קיבל מבלול בעצמו.
בהודעות פרטיות שקיבל, הותקף לייזרוביץ': "זה ממש לא במקום, עדיף לוותר, אף אחד לא ראה", הקומיקאי אתגר את מי שכתבה לו ושאל: "ראית את המערכון? יודעת על מה הוא מדבר?", התשובה שקיבל הייתה "לא".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חבורת אפסים
    ציפי 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דנה שיקפיצו לך "כתוב במושב לחצים אל תשב" צוחק מי שצוחק אחרון
    סגור
  • 1.
    תרקי עליהם הם עוכרי ישראל (ל"ת)
    אני שרונית 02/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור