ויראלי

זה רשמי: קים קרדשיאן בזוגיות חדשה ולוהטת - מי בר המזל?

בשעה טובה: אחרי שנה וחצי של רווקות ושמועות בלתי נפסקות על רומנים שונים, כעת נודע כי קים נמצאת בתחילתו של קשר רציני עם שחקן הפוטבול המוצלח אודל בקהאם ג'וניור בן ה-31

מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום פייסבוק/ קים קרדשיאן)
קים קרדשיאן נמצאת בתחילתו של קשר רציני עם שחקן הפוטבול המצליח אודל בקהאם ג'וניור, שחקן בולטימור רייבנס בן 31. לפי מקורבים, השניים מתכננים לפרסם בקרוב את הזוגיות שלהם באופן רשמי, אבל עד אז התעשייה כולה נשענת על שמועות מבוססות. 
קים, גדולה מאודל ב-12 שנה והם הכירו דרך חברים משותפים. רק בסוף השבוע האחרון קים ובקהאם ג'וניור נצפו יחד בטקס הגראמי ואפילו התאימו לבוש. ככל הנראה הם הגיעו יחד אך החליפו למכוניות נפרדות רגע לפני שנכנסו לאירוע. 
כזכור, הכוכבת ידעה לא מעט מערכות יחסים בחיים. בשנת 2000 נישאה והתגרשה מהמפיק המוזיקלי דיימון תומאס. בין 2007 ל-2010 יצאה עם כוכב ה-NFL רג'י בוש, בהמשך יצאה עם מיילס אוסטין, שחקן הדאלאס קאובויס, ב-2011 החלה לצאת עם שחקן ה-NBA כריס האמפריז ומשנת 2012 היתה בזוגיות עם קניה ווסט.
 
ווסט וקרדשיאן נישאו ב-2013 אז נולדה בתם. המשפחה הגיעה לישראל במסגרת צילומי הסדרה "משפחת קרדשיאן". הם שהו במלון מצודת דוד שבירושלים, ובתה הוטבלה לנצרות בכנסיית קתדרלת יעקב הקדוש הארמנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה