עסקי ספורט

קבוצת דיזנהאוז זכתה במכרז יוקרתי: מה תרוויח נבחרת ישראל?

קבוצת דיזנהאוז זכתה במכרז של התאחדות הכדורגל, לניהול שירותי ההטסה של הנבחרת במשחקי חו"ל. הזכייה במכרז הנוכחי הוא לתקופה של שנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות
מערכת ice | 
יעקב שחר (צילום קובי גדוען לעמ)
קבוצת התיירות דיזנהאוז, שבעלי מכבי חיפה יעקב שחר נמנה על אחד מבעלי השליטה בה, זכתה במכרז של ההתאחדות הכדורגל, ובמסגרתו תהיה אחראית על ניהול שירותי ההטסה של שחקני הנבחרות והצוותים המקצועיים למשחקים בחו״ל.
המכרז להתאחדות הכדורגל נחשב לאחד המכרזים היוקרתיים בענף, ונוהגות להתחרות עליו כל חברות התיירות המובילות בישראל. הזכייה במכרז הנוכחי הוא לתקופה של שנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות.
 
קבוצת דיזנהאוז היא מהחברות המובילות בתחום של תיירות עסקית עם ניסיון של הרבה שנים במתן מענה ״הוליסטי״ ללקוחותיה. היותה הנציגה הבלעדית של תאגיד התיירות הגלובלי BCD TRAVEL נותן לה את האפשרות להציע ללקוחותיה פתרונות טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים ללקוח שליטה ובקרה על כל תהליך הנסיעה.
חני סובול, מנכ"לית דיזנהאוז גרופ מסרה: "אנחנו מודים להתאחדות הכדורגל על האמון שהם נותנים בנו שוב  וכ״חברת התיירות של ישראל״ גאים לשרת את ההתאחדות לכדורגל.  דיזנהאוז מובילה היום את התחום המוסדי בשוק הישראלי, ואני משוכנעת שהניהול המקצועי של הצוותים שלנו יעניק שקט וביטחון לשחקני הנבחרת ולהנהלתה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה