עסקי ספורט

דרמה בפרשת הקטטה של איציק זוהר: "הטרדה מינית, סחיטה ואיומים"

כדורגלן העבר איציק זוהר, היה מעורב השבוע בקטטה במועדון לילה, אחרי שתיעוד שלו עלה, ובו הוא נראה כשהוא מכה בפניו אדם אחר. אלא שכעת, עורך דינו טוען כי אותו אדם הטריד מינית את בת זוגו של זוהר, ואף ניסה לסחוט אותו ב-40 אלף שקל על מנת שהסרטון לא יפורסם. זוהר ובת זוגו יגישו תלונה במשטרה?
מערכת ice |  7
איציק זוהר (צילום פלאש 90)
כדורגלן העבר איציק זוהר, היה מעורב השבוע בקטטה במועדון לילה. במהדורה המרכזית של חדשות 12 חשפו אתמול (שלישי) סרטון ממועדון הלילה, במסגרתו זוהר תועד כשהוא מכה אדם אחר.
"ניסיתי להסביר לו יפה שלא מדברים ככה לנשים. לאחר בערך שלוש שניות מהסיטואציה הבחור שם לי אגרוף לפנים", מסר אותו אדם שהותקף לחדשות 12, כשפניו מוסתרות. זוהר טוען בתגובה כי הגן על זוגתו וכי עבר ניסיון סחיטה, אחרי שאמר לכתב הפלילים של חדשות 12, ברהנו טגניה, כי "עוד 1,000 פעם אם צריך - אני אגן על בת הזוג שלי (מיטל אדרי) מפני כל אחד, לא בפני האידיוט הזה, אלא בפני כל אחד". 
 
היום, נודע על התפתחות דרמטית בפרשת הקטטה של איציק זוהר, אחרי שעורך דינו של הכוכב ניר ליסטר, סיפק את גרסתו וטען: "פנו אליי על מנת שאיציק ישלם כסף. הציעו לי כסף כדי שלא נפרסם את הסרטון. אמרו לי שאם איציק זוהר ישלם מעל ל-40 אלף שקל, אז הסרטון לא יפורסם.  אני אמרתי לו שזו סחיטה באיומים ואיציק לא ייכנע. בסוף הוציאו סרטון שערוך בצורה מניפולטיבית ולא הוגנת".
עו"ד ליניסטר הוסיף ואמר לערות הספורט כי "נכון לעכשיו לא קיבלנו תלונה מהמשטרה נגד איציק, וגם אין שום תיעוד שהבחור הופנה לבית חולים. אנחנו נתלונן במשטרה על סחיטה, ובת הזוג של איציק ככל שהיא תרצה לעשות את זה, על הטרדה מינית. לטענת איציק הוא בכלל לא פגע בו. יכול להיות שמזווית של מצלמה אחרת רואים שאיציק מנסה לתקוף אותו ולא תוקף. הם בחרו את הזווית שנראית כמו בוקס".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ערס
    ת. מ 02/2024/26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זוהר הוא ערס מצוי, בושה לערוץ 14 שהוא חבר בפנל בתחנה זו בושה
    סגור
  • ומה עם המטריד? והסוחט? אתה ערס (ל"ת)
    יולי 03/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מסוכן
    !!!! 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כמציק פחחחח של אגם כלים בוטה היסתבך במהלך השנים באלימות בחובות לא ברור איך בכלל נותנים לו במה ומצלמים אותו עבריין בטלויזיה נותנת לו מקום דאי עם האיש לא לצלם לא לדווח לא לתת לו פרנסה במערכות התיקשורת עלוב נפש מי ישמע היה כדורגלן מסובך עד הראש כל פעם המח שלו אף עם הכדור
    סגור
  • 3.
    לאיציק זוהר יש מנטליות של פרחח פוחז.
    מזמין צרות סדרתי 02/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לא מאמין לאיציק האדיוט, מה שיכול להיות שעכשיו הוא מסתבך עוד יותר ומסבך את חברתו בעדות שקר.. זה כבר הסתבכות פלילית שלא יוצאים ממנה בקלות..
    סגור
  • 2.
    בילוי במועדון לילה .עדיף בבית
    צ.ח 02/2024/23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הבילוי בשפה התנכית היא מקו של יושבי קרנות .פרוש של אנשים בלי מעאש .והתומאות ידועות
    סגור
  • 1.
    מכיר אותה
    אלי 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    יוצאת רק עם עבריינים או שבורים מכורים. מכירה טוב את העולם הזה. קטן עליה
    סגור
  • פלילי עלים
    פפפ 02/2024/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ומה הוא בדיוק לא מאותה חבורה ? אבא לילדים מסובך בחובות באלימות דאיי לתת לכלום הזה במה יש משטרה שתטפל בו
    סגור