עסקי ספורט

דרמה באליפות אירופה: סירבה ללחוץ יד לספורטאית הישראלית

פוטימקון טורסונבואה האוזבקית סירבה ללחוץ את ידה של הג'ודוקא הישראלית, תמר מלכה. בחודש שעבר, במהלך משחק במוקדמות אליפות אירופה בכדורסל, שחקניות נבחרת אירלנד החליטו בעקבות המלחמה בעזה לא ללחוץ יד לאלו הישראליות לפני ההתמודדות
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי, shutterstock)
פוטימקון טורסונבואה האוזבקית סירבה ללחוץ את ידה של הג'ודוקא הישראלית, תמר מלכה, בסיום הקרב בין השתיים הבוקר (שישי) בסיבוב השני בתחרות. מלכה ניצחה את טורסונבואה בניקוד זהב, אך כשניסתה ללחוץ לה יד האוזבקית הלכה אחורה בהפגנתיות. בחודש נובמבר האחרון הייתה זו טוגצ'ה בדר הטורקייה, שסירבה ללחוץ את ידה של מלכה בקרב ביניהן באליפות אירופה שנערכה בצרפת.
בחודש שעבר, במהלך משחק במוקדמות אליפות אירופה בכדורסל, שחקניות נבחרת אירלנד החליטו - בעקבות המלחמה בעזה - לא ללחוץ יד לאלו הישראליות לפני ההתמודדות. בנוסף, כלל לא עלו לפרקט להצגת השחקניות, אלא נותרו בסמוך לספסל המחליפות. מלכה (עד 48 ק"ג) פתחה את דרכה בטורניר בניצחון על יריבה טג'יקיסטנית. בשמינית הגמר מחכה לה ג'ודוקא מקזחסטן.
גם שירה ראשוני ניצחה יריבה אוזבקית באותה קטגוריית משקל - אולבוסין חקימובה - אך במקרה שלה, כן זכתה ללחיצת יד. ברוך שמאילוב, שחזר להתחרות לראשונה אחרי שמונה חודשי השעיה, עלה לסיבוב השלישי (עד 66 ק"ג), אחרי ניצחונות על יריבים מסין וגאורגיה. באותה קטגוריית משקל, טל פליקר ניצח יריב פיליפיני בסיבוב הראשון, אך הפסיד לאחר מכן ליריב אוזבקי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה