עסקי ספורט

ברק בכר או רן בן שמעון? זה השכר שהוצע למועמדים לאימון נבחרת ישראל

בן שמעון ימונה למאמן נבחרת ישראל בכדורגל אם בכר, מועמדו המוביל של שינו זוארץ לתפקיד, יסרב להצעתו. מאמנה של א.א.ק לרנקה מבוקש גם על ידי קבוצת פאפוס. לבכר הוצע שכר של 100 אלף שקל בחודש. המאמן הבא יקבל חוזה לארבע שנים 
מערכת ice |  3
רן בן שמעון (צילום פלאש 90)
ככל שברק ברק עשוי להודיע היום (שישי) כי הוא אינו מתכוון לקחת את תפקיד מאמן נבחרת ישראל, בהתאחדות לכדורגל כבר סגרו את תנאי של רן בן שמעון שצפוי להיכנס לתפקיד הבכיר בהקדם. בן שמעון ימונה למאמן אם בכר, מועמדו המוביל של שינו זוארץ לתפקיד, יסרב לכך. שכרו החודשי של בן שמעון צפוי לעמוד על כ-80 אלף שקל. 
בן שמעון, מאמנה של א.א.ק לרנקה, מבוקש גם על ידי קבוצת פאפוס מולה הוא ביקש לחדול את המו"מ. הסיבה לכך היא ככל הנראה ההבנה כי הוא צפוי להיכנס לנעלי מאמן נבחרת ישראל, ולהחליף את אלון חזן. בן שמעון היה השני ברשימה של זוארץ, אחרי בכר ולפני רוני לוי. לבכר הוצע שכר של 100 אלף שקל בחודש.
 
המאמן הבא יקבל חוזה לארבע שנים כשאין ציפייה ממנו להעפיל ליורו לאור ההגרלה הקשה בליגת האומות. בן שמעון כבר אימן את נבחרת קפריסין, כך שבניגוד לבכר ורוני לוי יש לו ניסיון בהתכנסות של כמה ימים ולא בניהול קבוצה יום יומי. הפסדיה של מכבי תל אביב ומכבי חיפה בגביע גרמו לכך ששתי הקבוצות העבירו לבכר מסרים ולכן המאמן המעוטר ביותר ביקש להמתין עד היום, אז יודיע לשינו זוארץ על החלטתו. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רן נשויי? (ל"ת)
    איש חיובי 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שכר
    שמוליק 04/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייב להיות בסיס עפי ה"שוק" השאר עפי ההצלחה. 80 או 100 אלף זה שכר מעולה!!! צריך להגביל ל 30 והשאר עפי הצלחות! לא לשכוח ! זה שכר גבוה מאוד ועל חשבון משלם המיסים!
    סגור
  • 1.
    מאמן הנבחרת
    יוני מגל 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע יש הבדל ברמת המשכורת בין המאמנים? האם מבן שמעון יידרשו רק 80% הצלחה.??? ככה זה שטיפש מקבל החלטות מהמקפצה.!!!
    סגור