עסקי ספורט

מאמן הכדורגל תובע עיתונאי שכינה אותו 'אפס', וזה הסכום

מאמן מ.ס אשדוד, רן בן שמעון, תובע 200 אלף שקל מהעיתונאי נדב צנציפר ומערוץ הספורט, לאחר שזה הטיח בו מספר פעמים את הכינוי המעליב. טרם הוגש כתב הגנה
מערכת ice |  1
כדורגל (צילום pixabay)
על המגרש, יעידו שופטים רבים כי רן בן שמעון, מאמנה של מ.ס אשדוד, רחוק מלשדר את התדמית הנינוחה שלו בתקשורת ומרבה לצאת מהכלים. כעת מתברר כי המאמן יוצא למלחמה על שמו הטוב גם מחוץ למגרש.
לאחרונה הגיש בן שמעון תביעה לבית משפט השלום בתל אביב כנגד העיתונאי נדב צנציפר, וכן כנגד ערוץ הספורט. העילה: לפני למעלה משנתיים כינה אותו צנציפר 'אפס' בתוכנית ששודרה הן ברדיו והן באתר ערוץ הספורט.
 
בין השאר, עסקה התוכנית בשילובו במשחקי הקבוצה של הכדורגלן יצחק אספה, שכזכור הורשע בעבירות של הפקרה ושיבוש הליכים בתאונה בה נהרג הנער ארי נשר ז"ל, בנו של הבמאי אבי נשר, וכן העונש שנגזר עליו.
על פי כתב התביעה, השדרנים צנציפר ורז זהבי ביקרו את ההחלטה לשלב את אספה בהרכב הקבוצה, ובמהלך התוכנית אמר צנציפר על בן שמעון: "האפס הזה נתן לו לשחק במשחק האחרון... מי שמורשע… מי שנתן לאספה לשחק מבחינתי הוא אפס".
 
עוד נטען כי צנציפר "כינה והטיח בתובע את הכינוי העולב 'אפס' שלוש פעמים במהלך התוכנית, וזאת לעיני ואוזני המוני אדם הצופים או מאזינים לתכניה, והכל באופן בוטה, כוחני, אגרסיבי, משפיל, מעליב ומבזה שעונה להגדרה לשון הרע על פי החוק".
בן שמעון, כאמור, דורש 200 אלף שקל מהנתבעים, כאשר הם מצדם – הן ערוץ הספורט והן צנציפר, טרם הגישו כתבי הגנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפוסל, במומו, פוסל...
    יואל הנביא 07/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צנציפר בעל השם המכוער והמוזר,העילג חסר השכלה וחסר ידע, תוקף מאמן כדורגח, שהוא כדורגלן עם עבר מרשים בהפועל חיפה ובנבחרת, מאמן מצליח בישראל ובקפריסין, בגסות רוח..
    סגור