טלוויזיה

דרמה בערוץ הספורט: השידור החי הופסק, העובדים פונו מהבניין

עקב קריסת מרפסת בבניין סמוך לבניין בו משדר ערוץ הספורט, השידור ב'אולפן הפתוח' הופסק והעובדים פונו מהבניין. מתי יחזרו השידורים?
מערכת ice |  4
המרפסת שקרסה ליד בניין ערוץ הספורט (צילום ערן סוויסה)
ערוץ הספורט נאלץ היום (חמישי) להפסיק את השידור החי עקב קריסת מרפסת בבניין הסמוך לבניין שידורי הערוץ. עובדי הערוץ פונו מהבניין וכרגע בערוץ משודרים שידורים חוזרים ופרומואים. לאחר כשעה מחוץ לבניין הורשו העובדים לחזור לבניין. ולאחר מהדורת הערב יחודשו השידורים כרגיל.
התוכנית ששודרה בעת הפינוי היא 'האולפן הפתוח', ולאחר הפסקת השידור החלו השידורים החוזרים, שהתחילו ללא ווליום, ולאחר מכן הצליחו בערוץ להשיג שליטה מלאה מרחוק ולהחזיר את השמע. בערוץ אישרו את הפרטים ועושים את מיטב המאמצים לשוב לשידורים בהקדם. ל-ICE נודע כי מהדורת הערב של חדשות הספורט לא תשודר. הערוץ כרגע מנהל את השידור ע"י שליטה מרחוק, שמוגבלת יותר.
 צילום סיון סיסאי, כאן חדשות
לאחר מכן יצאה הודעה שבעקבות קריסת המבנה ממנו היה אמור להתבצע שידור המשחק - שעת הפתיחה של משחק שלב רבע גמר גביע המדינה בכדורגל בין הקבוצות מכבי קביליו יפו ומכבי ת״א נדחתה ברבע שעה והוא יחל בשעה 19:45. הדחייה נעשתה על מנת לאפשר לצוותי ההפקה להיערך לשידור המשחק.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה הבניין ת''א קרס על יושביו הבזויים? אדוני תקריס אותם
    צרלטון 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבורה מגעילה גועל נפש של ערוץ. עובדים בהתנדבות עבדי המלך העירום
    סגור
  • 3.
    אופירה היתה בבנין עודף משקל (ל"ת)
    ר 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    מתפלאים? ממש לא , איכות בנייה ברצפה
    בייברס 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מפליא שצנחה מרפסת. המירוץ לנדל"ן באמצעות איכות בנייה של עולם שלישי. הטייקונים הקבלנים צוחקים כל הדרך אל הכסף ....איכות פועלי בניין לא מקצועיים חומרי בנייה ירודים חוסכים אין פיקוח תאונות פועלי בניין כבר שיגרה. ואם זכיתם לקבל מפתחות לדירה מסתבר שהמרפסת צונחת, התקרה דולפת הרצפה שוקעת החשמל לא עובד.....העיקר הקבלן הפך למיליארדר
    סגור
  • 1.
    אם בארזים נפלה שלהבת
    יונה 03/2022/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה יגידו אזובי הקיר.
    סגור