עסקי ספורט

הפועל ת"א מאיימת לתבוע גופי תקשורת בישראל: "שקרים בוטים"

הפועל ת"א מגיבה לפרסומים בתקשורת על חובות עתק, והסכם חדש שנחתם במסגרתו שיעבדו את כל ההכנסות מכרטיסים, מנויים ופידיון שיצטבר מכרטיסים למשחקים למשרד הכרטיסים "לאן" לתקופה של 5 עונות: "מדובר בשקרים בוטים, פרסום שגוי ומוטעה, שגורמים לפגיעה קשה בהפועל תל אביב ובקבוצת הבעלות. עורכי הדין של המועדון יטפלו בכך משפטית"
רעי שני |  1
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
ערוץ הספורט חשף היום (חמישי) כי בנוסף לכל הסערות שפוקדות את קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב לאחרונה תחת קבוצת הבעלות האמריקאית בראשות האחים מינצברג, ישנה עוד סיבה שבגינה הקהל האדום אולי צריך לדאוג, אחרי שפורסם כי האדומים שיעבדו את כל ההכנסות מכרטיסים, מנויים ופידיון שיצטבר מכרטיסים למשחקים למשרד הכרטיסים "לאן" לתקופה של 5 עונות, עד עונת 2028/2029.
אלא שבניגוד לפרסומים הקודמים בתקשורת הישראלית, בהם נחשף בין היתר כי למועדון יש חובות של 10 מיליון שקל, הפעם הפועל תל אביב נעמדה על הרגליים האחוריות והחליטה להגיב בחזרה, כשאף בהודעה שהוציאה שלחה איום מפורש בתביעה נגד גופי תקשורת בישראל.
 
בהודעה הרשמית שיצאה מטעם המועדון נכתב: "הבהרה בנוגע להסכם עם משרד הכרטיסים "לאן": בימים האחרונים נחתם הסכם חדש בין הפועל תל אביב למשרד הכרטיסים לאן למתן הזכויות למכירת כרטיסים לחמש השנים הקרובות, במסגרתו המועדון קיבל מענק חתימה".
"אל מול מענק החתימה, מועדון הכדורגל הפועל תל אביב התחייב כי ב-5 השנים הקרובות הזכות למתן שירותי מכירת כרטיסים יינתן ל-"לאן". משרד הכרטיסים, כמקובל, ביקש התחייבות מצד המועדון שאכן תתאפשר לו זכות המכירה - בכדי להבטיח שהמענק אשר שולם מראש, לא יינתן ללא אותה הבטחה מצד המועדון".
"בניגוד לשנים עברו ולפרסומים שונים בתקשורת, המועדון לא לקח "הלוואה" על חשבון השנים הבאות ממשרד הכרטיסים "לאן", לא לקח כספים על חשבון הכנסות מעונות משחקים עתידיות ולא "משכן" ו/או "שעבד" את הכספים העתידיים שמגיעים למועדון ממכירת מנויים וכרטיסים כפי שמשתמע מהכתבות".
"מועדון הכדורגל הפועל תל אביב מבהיר בפעם האחרונה לכלל גופי התקשורת באשר הם, כי יש לדאוג שעובדיהם יכבדו את המקצוע, יפרסמו עובדות מדויקות ויתנהלו לפי כללי האתיקה המקובלים, בטרם יפרסמו כתבות אודות המועדון, כי הגיעו מים עד נפש".
"מדובר בשקרים בוטים, פרסום שגוי ומוטעה, שגורמים לפגיעה קשה בהפועל תל אביב ובקבוצת הבעלות, אשר משקיעים מזמנם, כספם ומרצם במועדון, וכן גם במשרד הכרטיסים "לאן". עורכי הדין של המועדון יטפלו בכך משפטית וימצו את כל זכויותינו על הפגיעה התדמיתית הקשה, גם על הנושא המדובר - וגם בעתיד, בכל פרסום שקרי אודות הפועל תל אביב".


תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איך יש פגיעה במוניטין של הפועל אם אין לה מוניטין בכלל? (ל"ת)
    זהבי הגדול מכולם 04/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור