עסקי ספורט

הפועל תל אביב נקלעה לחובות עתק: בדרך לפירוק נוסף?

הפועל תל אביב בראשות הבעלים החדשים האחים מינצברג, נקלעה לחובות של 10 מיליון שקל שנותרו עוד מתקופת הבעלות הקודמת, וכעת הצדדים הולכים לבית המשפט על רקע חוסר הסכמות. המועדון יילך לפירוק פעם נוספת?
מערכת ice | 
הפועל תל אביב (צילום פלאש 90)
קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב כבר ידעה בעבר בעיות פיננסיות קשות במיוחד, שהובילו לפירוק של המועדון והורדת 9 נקודות, מה שהוביל את מועדון הפאר לירידה כואבת לליגה הלאומית. כעת נראה כי תחת עידן הבעלים החדשים שנכנסו בתחילת העונה, האחים מינצברג, האדומים שוב נקלעים לחובות עתק שלא ברור איך יצאו מהם.
על פי חשיפה של "ישראל היום", האדומים מתל אביב נקלעו לחובות עתק של לא פחות מ-10 מיליון שקל. למעשה, מדובר בחוב שעוד עבר ככל הנראה מההנהלה הקודמת בראשות האחים איציק ושרון ניסנוב, בועז תושב וזאב גרינברג, וכעת המחלוקת הגדולה בין הצדדים היא מי צריך לשלם את אותו חוב, הבעלים הקודמים של הקבוצה או הנוכחיים, כשבדרך כבר חשבונות הבנק של הקבוצה עוקלו על ידי בית המשפט.
 
על פי הדיווח, החובות כוללים חוב פתוח למס הכנסה, חובות לסוכני שחקנים, חובות של שנתיים לאצטדיון בלומפילד, חובות לחלק מהשחקנים, חובות לחברת האבטחה של הקבוצה ועוד.
המינצברגים טוענים כי אלו חובות שהשאירו הבעלים הקודמים, בעוד אלה טוענים כי הם ידעו על החובות הללו כשרכשו את המועדון. כעת, שני הצדדים נכנסו לתביעות, כאשר הקבוצה תצטרך להסדיר את ענייניה הכספיים, ולא תלך שוב לפירוק ויירדו לה 9 נקודות, כאשר היא כך או כך נמצאת במצב קשה מאוד עם נקודה אחת בלבד מעל הקו האדום ועם סיכוי גבוה מאוד שתרד העונה ליגה, מה שינחית עליה עוד מכה קשה מאוד, גם בפן הכלכלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה