עסקי ספורט

כריסטיאנו רונאלדו טעה? אלה היו ההימורים שלו

ב-2015, כריסטיאנו רונאלדו בחר את חמשת השחקנים הצעירים המבטיחים בעולם לאותה תקופה, מה יצא מהם? כוכבי על, אך שלא מימשו את מלוא הפוטנציאל שלהם
מערכת ice | 
כריסטיאנו רונאלדו (צילום shutterstock)
לפני כ-9 שנים, אחד מגדולי הכדורגלנים בכל הזמנים, כריסטיאנו רונאלדו, בחר בראיון את חמשת הכדורגלנים הצעירים המבטיחים ביותר בעולם, הרשימה שהוא בחר מפתיעה, בכל הרשימה מופיעים שמות גדולים ומה שמשותף לכמעט כולם שם, זה שהם הגיעו לרמות הגבוהות ביותר בכדורגל העולמי, אך לא מימשו עד הסוף את מלוא הפוטנציאל שלהם.
 
פול פוגבה - אין פלא שהשם של פוגבה עלה ב-2015, זו הייתה שנת הפריצה שלו במדי יובנטוס. הקשר הצרפתי הוא מהכישרונות הגדולים ביותר שהיו בכדורגל בעשור האחרון, לצד זכייה במונדיאל לאחר טורניר מרשים ב-2018, זכיות בליגה האיטלקית והליגה האירופית עם מנצ'סטר יונייטד, הקריירה של פוגבה הייתה מלווה באין סוף פציעות, ריבים עם מאמנים, חוסר השקעה ורצון. השיא הגיע לפני כחודשיים - פול פוגבה הושעה מכדורגל לאחר שנמצא חיובי לבדיקות סמים שנערכו.
אדן הזאר - גם הוא, היה בשנת פריצה בערך ב-2015, במדי צ'לסי. בתקופתו בבלוז, הוא נחשב לאחד מהשחקנים הטובים בעולם וזכה לשבחים רבים מגדולי השחקנים, האוהדים והמאמנים, עם דריבל וצורת משחק ייחודית וקטלנית שהוביל את צ'לסי לשתי זכיות באליפות, גם בנבחרת בלגיה רשם ביצועים מרשימים. אך הירידה החלה ב-2019, כשעזב את צ'לסי לריאל מדריד. שם בקושי שיחק עקב פציעות וכששיחק, לא היה קרוב ליכולתו בצ'לסי. סוף עצוב לקריירה של הזאר, שפרש מכדורגל ב-2023.
ניימאר - כנראה השם הכי גדול ברשימה הזו, הכדורגלן מהגדולים בעשור האחרון, כשגם הוא ב-2015 רשם עונת שיא בברצלונה יחד עם מסי וסוארז, שהובילו את בארסה לזכייה אגדית בטראבל. אך ב-2018, עבר לפריס סן ז'רמן בסכום בלתי נתפס של 222 מיליון יורו, שם סיפק משחקים טובים אך במהרה ירד ברמה עקב בילויים על חשבון אימונים, פציעות ורעשי רקע רבים שהסיחו אותו מהמשחק עצמו, בפריז רשם 6 שנים בינוניות יחסית וכרגע משחק באל הילאל שבערב הסעודית וכרגע סובל מפציעה ואין לדעת מתי הוא יחזור.
ממפיס דפאי - עוד שחקן מיני רבים שיכולתו התדרדרה עקב מעבר למנצ'סטר יונייטד, לשם עבר לאחר שהרשים באיינדהובן אך לא סיפק את הסחורה באנגליה. לאחר מכן עבר לליון, ברצלונה וכיום משחק באתלטיקו מדריד. ממפיס הוא שחקן מעולה אך מעולם לא היה בטופ העולמי.
מרטין אודגור - בינתיים, נראה שהוא היחיד ברשימה שיספק את הסחורה לגמרי, לאחר ששיחק משחקים ספורים בריאל מדריד, עבר לארסנל ומאז הוא רק פורח, מנהיג את הקבוצה יחד עם בוקאיו סאקה ומנהל את המשחק בחוכמה עם ראיית משחק ברמה הכי גבוהה שיש והפך את ארסנל למועמדת לאליפות אנגליה בשתי העונות האחרונות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה